Ik heb een asus a8n sli (nforce 4 alc 850) moederbord. Ik heb een losse microfoon een een headset. Als ik iemand bel met skype of VOIPbuster of msn dan kunnen zij mijn muziek ook horen terwijl ik de koptelefoon op heb. Zelfs als ik een spel speel kunnen zij mijn geluid horen. wat kan ik hier aan doen? Ik heb al in de mixer gekeken bij opnemen heb daar alles al ingsteld maar het probleem blijft
Wat is "alles al ingsteld"
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Horen ze dan niet de rest van het geluid VIA je microfoon?
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
nee dat kan niet ik heb een koptelefoon op. Dus ze horen mij wel praten maar ook mijn muziek al trek ik mijn koptelefoon eruit.
natuurlijk is dat niet normaal, dat zou betekenen dat als iedereen teamspeak gebruikt dat ik het schieten lopen etc van iedereen tegelijk zou horen. Het enige wat ze moeten horen is het geluid dat door mijn microfoon wordt opgevangen en niet wat ik zelf op de computer afspeel
Heb je je "hidden" schuifjes al gechecked ?
NIet toevallig zo'n optie als "What you hear" aan staan in je recorder?
NIet toevallig zo'n optie als "What you hear" aan staan in je recorder?
"Grandma was slow, but she was old....!!"
Nee die opties kan ik niet vinden in het nvidia mixer programmatje. Ik heb nu nieuwe realtek alc drivers gedownload en mijn nvidia mixer is vervangen door een realtek mixer programmatje kan het nu niet testen maar hoop dat het probleem hiermee opgelost anders zou ik het echt niet meer weten.
Heb je wel opnemen van microfoon geselecteerd, ipv opnemen van iets anders?
Alleen schuifjes uitzetten is nog niet alles namelijk
Alleen schuifjes uitzetten is nog niet alles namelijk
Ik ben er eindelijk achter. Ik heb net een nieuwe koptelefoon gekocht. De HN-700 met noise canceling alleen als ik deze aansluit dan krijg ik dit effect met mijn oude koptelefoon heb ik dit niet. Andere mensen horen dan mijn geluid net zo goed als ik dat zelf hoor heel vaag. De koptelefoon b.t.w. is heel sweet. Als ik noise cancelling aanzet hoor ik nix meer van de omgeving (zit een microfoon aan de buitenkant van de koptelefoon en zo reageert hij op het geluid van buitenaf)
Pagina: 1