Toon posts:

Nieuw LCD-TV merk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er naar uit dat het merk Mirai net bestaat in Nederland maar met Nexgen als achtergrond staan ze toch stevig in de schoenen. De volgende link heb ik gevonden: www.nl-mirai.com. Zie de Mycom folder voor de eerste 2 producten, een 27"en een 20"LCD-TV.
Met de website is meteen de vraag beantwoord of ze ook een 32" hebben... zelfs een 37" staat op komst. De site is "under construction" 8)7 goed in de gaten houden dus.... B) Nexgen is een onderdeel van Chi Mei Optronics (www.CMO.com.tw), C.M.O. is een van de 5 grootste fabrikanten op LCD panels voor diverse toepassingen en valt in de top 3 van LCD TV panels. Zou er ooit een 56" naar Europa komen??(http://www.cmo.com.tw/cmo/english/about/shownews1.jsp?flag=20050926163527) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik heb enkele maanden terug iets in de krant gelezen over een zakenman die een Chinees merk op de Europese markt ging lanceren. De Chinese fabrikant maakte al TV's voor de Europese markt maar dan vooral goedkope toestellen voor onder andere warenhuisketens. In Azië brengen ze echter ook toestellen uit onder hun eigen naam. Nu wou die invoerder de concurrentie aangaan met de grote merken. Ik dacht zelfs dat hij als voorbeeld LG aanhaalde die hij (of was het iemand anders?) ook op de Europese markt had geïntroduceerd en die nu een gevestigde waarde is. Dit wou hij herhalen.

Ik heb geen idee of het over dit merk gaat maar de naam komt mij om één of andere reden bekend voor.

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 14-12-2005 23:05 ]

Verwijderd

Dank je wel, nu kan ik mijn onderbroek gaan verschonen. Even die witte plak verwijderen -_-

Verwijderd

Mooi die reclame, maar wat moeten wij ermee? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:10:
Mooi die reclame, maar wat moeten wij ermee? ;)
Een review doen op de producten? zou geweldig zijn... _/-\o_ Een ieder wil per slot van rekening toch iets meer weten van nieuwe producten voordat deze worden aangeschaft...

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Xeper is er alvast weg van :+

Verwijderd

Ja, wie niet van dat 56" scherm. Lees die resolutie, holy crap dat is de hoogste resolutie die ik ooit heb gezien :|

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:54
dan heb ik een nog betere resolutie voor je:
Technische gegevens Ultra HDTV:

* resolutie: 7680 x 4320 pixels (ca. 33Mpx)

* Beeldformaat: 16:9 (breedbeeld)

* Beeld refreshrate: 60Hz
* 22.2 audio surroundsound waarvan:

- 9 bovenspeakers

- 10 speakers op oorhoogte

- 3 speakers onder

- 2 effectspeakers in Bass-bereik

UHDTV is de opvolger van gewone hdtv :9

voor meer info http://www.hdready.nl/nieuws_UHDTV.html

[ Voor 21% gewijzigd door jaguarxj16 op 15-12-2005 17:47 ]

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-01 00:26

erhan12

PMD

je mist iets wat denk ik ook belangrijk is:

- 9 bovenspeakers

- 3 speakers onder

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-02 20:26
tegen de tijd dat T.net eindelijk een review heeft is er allang ergens anders op het www een review, zoek daar ff naar dan

PSN: djmurcielago

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:54
erhan12 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:34:
je mist iets wat denk ik ook belangrijk is:

- 9 bovenspeakers

- 3 speakers onder

Dit had ik ook gezien, maar omdat t in dit topic alleen over tv ging had ik dat er maar niet bijgezet, maar heb t nu ff aangepast
Pagina: 1