Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Ik vind het wel stijl hebben
Toch moet ik het met Bootstrap eens zijn, je kan beter weer verder gaan met je theorie leren!
Ahjoh het is gewoon een leuk tijdverdrijfje, als m'n A4'tje vol is post ik 'm hier wel als wallpaper!
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Regeren is vooruitschuiven
Je bedoelt studieontwijkende activiteiten? (SOA)T-MOB schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:40:
Ik tekende altijd dat soort dingen tijdens lessen, colleges en telefoongesprekken. Als wijze van studieontwijkend gedrag® kun je imho beter andere zaken doen: GoT-en, schoonmaken, solderen en meer van die dingen. Ik zou dit dus kwalificeren als "studieontwijkend gedrag-ontwijkend gedrag"® en in die categorie kun je het best gewoon studeren. Stampen met die theorie dus!
Mja. SOGgen heet dat, niet SOAenmathijsv schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:56:
[...]
Je bedoelt studieontwijkende activiteiten? (SOA)
(Gedrag, btw).
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Misschien hier een topique van maken waar je dergelijke dingen kwijt kan?
Lichtelijke teleurstelling toen ik op het plaatje klikte dus..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
@ MrSleeves: Wat bracht die teleurstelling...
Ik weet trouwens niet hoe jullie 'm op je computer zien heh qua grootte:
Plaatje 1 is in het echt: 6 bij 6 centimeter
Plaatje 2 is in het echt: 11 bij 8 centimeter
Verwijderd
Ik dacht toen ik de thumbnail zag: "Hmm.. leuke tekening".CLB schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:42:
En toen ik het normale plaatje zag, dacht ik: "Hmm.. toch niet bijzonder.."
NOFI, hoor..
En verder met Captain Proton.
[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 15-12-2005 10:05 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ziet er leuk uit hoor, maaruhhh er s toch al echt een topic voor, ten eerste zit je al in het verkeerde subforum, in W&G had dit denk beter gekunt, en dit s het topic waar je het in had kunnen posten: Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 6CLB schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:42:
@ Zegato: Dat denk ik ook wel, maarja ik kon niet echt 'n hand-made (met 'n echt pennetje) tekening-topic vinden, dus ik denk ik zet het hier maar eventjes neer. Hmm zo'n topic zou best leuk zijn misschien... Iemand die 'n topic-start wil maken, anders kijk ik vanmiddag eventjes (na m'n theorie)
Als 'n Modje dit topic dan even naar W&G zou kunnen verplaatsen?
En maybe willen sluiten? Als ik zeker weet dat ik 't in dat topic mag neerzetten!
Het topic lijkt mij niet voor niets 'Wacom only' heten?
[ Voor 4% gewijzigd door FreezingPixels op 15-12-2005 10:45 ]
alle vrije ruimte in mijn schriften stonden vol met koppen, autotje, vage vormen en shit
doe het nu nog @ work
¯\_(ツ)_/¯
Zegato schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:02:
Met als bekendste topper; het "oneindige lijntje" (de kenners weten waar ik het over heb).
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Hier staat tekst
Het heet niet wacom only, het heet handgetekend / wacom only, dwz dat het alleen voor wacom en handgetekende dingen isCLB schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:35:
Hmm subforum is idd fout, maarja ik kon geen soortgelijk topic vonden!
Als 'n Modje dit topic dan even naar W&G zou kunnen verplaatsen?
En maybe willen sluiten? Als ik zeker weet dat ik 't in dat topic mag neerzetten!
Het topic lijkt mij niet voor niets 'Wacom only' heten?
Zegato schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:02:
Leuk SOG, maar ik denk dat iedereen wel eens af en toe van dergelijke tekeningen maakt. Met als bekendste topper; het "oneindige lijntje" (de kenners weten waar ik het over heb).
Misschien hier een topique van maken waar je dergelijke dingen kwijt kan?
Oneindige lijntje is idd wel stoer, bizar dat er mensen zijn die dit gemist hebben in hun jeugd
Leuke was om bijv een a4 vol te krijgen met 1 lijntje, en proberen door de dichtheid van het lijntje aan te passen een figuur te krijgen wat op afstand zichtbaar is.
5 seconden priegeltje om beetje sfeer weer te geven (maybe wel heel iets anders als wat Zegato bedoelt, maar dit noemde wij nu eenmaal oneindige lijn):

Dus dat idee, maar dan veel kleiner/gedetaileerder, A4-vullend en begin en eind aansluitend.
[ Voor 15% gewijzigd door DarkX op 15-12-2005 19:10 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
mmm jij moet ook weer aan je theorie: 'papierformaten voor dummies'.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:44:
Een vierkant A4 kennen we allemaal wel...
/flauw
Hopelijk wordt 't niet aangezien als crosspost!
En @ 'n moderator: dit topic mag dan wel dicht!
EDIT: IK HEB MN THEORIE OOK NOG GEHAALD HEH! en ook nog is tekenen
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 16-12-2005 15:03 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit topic is gesloten.
![]()