Als ik in Windows Media Player een streaming luister, als is het ASX, MMS of wat voor streaming dan ook met of zonder beeld crashed Media Player al vaak binnen 3 tot 20 minuten gekeken te hebben. Beeld wordt gewoon getoond, PC is pas gereinstalleerd, geluid klopt gewoon.
maar opeens na 5 minuten tot een half uur streaming bekeken te hebben kapt het geluid er mee, en hangt de PC volledig, en bevriest het beeld.
Het vreemde is, vroeger werkte dit perfect voordat ik geformatteerd had, maar na een format, nieuwe XP SP etc treedt dit op...
Iemand enig idee?
Wat ik heb gedaan:
• N.a.v. soortgelijk probleem van iemand op GoT de modem maar eens geinstalleerd die nog niet herkend werd. Geen resultaat
...
• Gekeken in logboek:
Op een tijdstip _na_ de crash en de handmatige reboot:
Logboek:
-Adapter Intel(R) PRO/100 S Desktop Adapter: hardwareprobleem ontdekt
-De ringbuffer waarin binnenkomende muisgegevens worden opgeslagen, is vol. (U kunt de bufferomvang via de eigenschappen van de PS/2-muis in Apparaatbeheer instellen.)
Dit was dus na de crash? Heb niks gemerkt van een missende netwerkverbinding trouwens? Dus ik heb mijn twijfels of dit het is...
maar opeens na 5 minuten tot een half uur streaming bekeken te hebben kapt het geluid er mee, en hangt de PC volledig, en bevriest het beeld.
Het vreemde is, vroeger werkte dit perfect voordat ik geformatteerd had, maar na een format, nieuwe XP SP etc treedt dit op...
Iemand enig idee?
Wat ik heb gedaan:
• N.a.v. soortgelijk probleem van iemand op GoT de modem maar eens geinstalleerd die nog niet herkend werd. Geen resultaat
• Gekeken in logboek:
Op een tijdstip _na_ de crash en de handmatige reboot:
Logboek:
-Adapter Intel(R) PRO/100 S Desktop Adapter: hardwareprobleem ontdekt
-De ringbuffer waarin binnenkomende muisgegevens worden opgeslagen, is vol. (U kunt de bufferomvang via de eigenschappen van de PS/2-muis in Apparaatbeheer instellen.)
Dit was dus na de crash? Heb niks gemerkt van een missende netwerkverbinding trouwens? Dus ik heb mijn twijfels of dit het is...
offtopic:
Op de Koningsplein-cam kapte mijn PC ook met streaming ontvangen
Op de Koningsplein-cam kapte mijn PC ook met streaming ontvangen
[ Voor 72% gewijzigd door AW_Bos op 14-12-2005 22:52 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes