[Audio] Audioscrobbler muziekcollectie scannen en ....

Pagina: 1
Acties:

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-02 09:14
... uploaden naar Last.fm.

Kan ik dus Audioscrobbler mijn harddisk laten scannen naar mp3 en deze gegevens vervolgens uploaden via de winamp plugin naar Last.fm? http://www.last.fm/

Last.fm houdt namelijk alles bij qua muziek en doet vervolgens suggesties, maar het duurt me allemaal te lang als ik ieder nummer ook daadwerkelijk moet gaan luisteren alvorens deze zal worden opgenomen in de statistieken. 8)7

Alle hulp is welkom!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-02 15:18

LieveNiels

On Fire

AudioScrobbler houdt bij welke nummers je daadwerkelijk luistert, en maakt op basis daarvan een muzieksmaak die hij vergelijkt met andere gebruikers en op basis dáár weer van aanbevelingen doet (oftwel de nummers die andere gebruikers met jouw smaak draaien, maar jij niet)

Wat jij suggereert word beschouwd als cheating en manipulatie van het systeem en om die reden kan je gebanned worden, tis maar wat je wilt ;)

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-02 09:14
Lol, net of een ban op basis van een ip iemand lang tegenhoudt.... maar goed, dat terzijde.

Kom op mensen, hoe kan ik dit realiseren?

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Je zou kunnen proberen om achter de broncode van je plugin te komen, en deze aan te passen zodat ie een nummer gelijk submit, ipv als ie op 50% is, wat eigenlijk de bedoeling is. Daarna kan je hem dan automatisch laten skippen naar het volgende nummer in de playlist. Als je dan een hele directory opent met je speler, gaat het heel snel, maar het is niet echt de manier. Ook is het de bedoeling van Last.fm dat ie alleen gebruikt wat je ook echt afspeelt, omdat dat het enige is wat je ook echt luistert. Muziek die wel ergens staat maar die je nooit luistert, kan je namelijk net zo goed niet hebben.