Toon posts:

voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 350 watt voeding van Aopen. Sinds kort krijg ik een melding van videokaart dat de stroom onvoldoende is.

Ik heb:
3x hd
1x dvd speler
1x dvd brander
1x cd brander
videokaart
tv kaart
zalman koeler
diskette drive
koelertje

Is de voeding dan echt te weinig? Ik heb ook virtual drives, maar lijkt me niet dat deze extra stroom vreten toch? Helpt het daarnaast om de videokaart niet meer over te klokken en op standaard te zetten? (verbruikt hij dan minder?) Heb geen zin om een nieuwe voeding te halen, want deze is een jaartje oud en doet het prima.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Welke voeding heb ik nodig? Deel 14

stel je vraag daar even!

Verwijderd

Ik heb ook een 350W voeding van Aopen, waarschijnlijk dezelfde als die van jou (zat in een H600B) en mij is verteld dat het een erg goede voeding is
Je zegt verder niet wat voorn processor en videokaart je hebt, als het een AMD en een 128mb videokaart is denk ik dat het niet helemaal klopt nee. Heb je een P4 prescott en een overgeklokte 6800GT (net als ik :P ) waarbij ook nog 3 diskdrives en HD's dan wordt het een ander verhaal he.
Heb je die extra 6pins powerconnector wel aangesloten op je videokaart? (als je zo'n kaart hebt tenminste). Want ik weet dat je dan ook die melding krijgt.
Als je iets meer info geeft denk ik dat je er wel uit komt

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie Dynacore. Goeie vragen die je stelt. Ik heb een P4 2,8 met Asus moederbord. Een Leadtek 5900XT videokaart met 128mb.

Wat betreft de 6 pins stekker. Ik heb geen flauw idee. ik zal hem eens open gaan maken.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54
Een 2.8, 5900XT en 3 HD's + 3 opticals en nog wat zut is met gemak te trekken door een FSP voeding van 350. Ik denk toch dat er dan iets anders is.(connector op VGA-kaart of stekker van voeding niet 100%)

[ Voor 9% gewijzigd door mad-dog op 14-12-2005 21:53 ]

Verwijderd

Heb ff snel in dit topic plaatjes gezocht van die kaart en lijkt erop dat er niet zo'n connector op moet...
Zal het toch ergens anders aan moeten liggen, kijk naar mijn systeem, heb een 6800GT@Ultra en de 12V loopt nog erg stabiel...

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:56:
Heb ff snel in dit topic plaatjes gezocht van die kaart en lijkt erop dat er niet zo'n connector op moet...
Zal het toch ergens anders aan moeten liggen, kijk naar mijn systeem, heb een 6800GT@Ultra en de 12V loopt nog erg stabiel...
Een 5900XT heeft zeker wel een voedingsconnector, heb er zelf 1 in een 2e PC'tje hangen

Verwijderd

lol nu zie ik hem pas 8)7
Denk dat je daar dan ff een kabeltje in moet drukken :)

(Dynacore is beetje blind aant worden)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 22:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik hem de 4 pins (gaten) aansluiting flink aangedrukt. ben eens benieuwd of hij het nu wel doet. Thanks voor alle snelle reacties ;)

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Lost dat het niet op, probeer dan een molex-stekker van een andere kabelboom dan degene die je nu gebruikt.

Welk merk/type voeding wordt gebruikt?
Trouwens, voedingen kunnen na verloop van tijd ook kapot gaan (heb hier een AOpen 350 Watt voeding die onlangs is overleden (3,3 volt-lijn kon ie niet meer stabiel houden als gevolg van een condensator die overleden is)).

Hier kon uw advertentie staan

Pagina: 1