Toon posts:

[XP] Vreemde schermpjes die er maar even staan*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik last van een vreemd verschijnsel in WindowsXP-SP2.

Wanneer ik in WindowsXP rustig zit te werken zie ik met enige regelmaat een vreemd verschijnsel onder in de taakbalk...

Hier zie ik een naamloos "knop/schermpje" geopend worden, welke ook weer meteen verdwijnt.

Met NortonAV en Ad-Aware vind ik geen rare dingen op mijn PC, maar vertrouwen doe ik het toch niet helemaal.

Wie kan mij vertellen wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
waarom gebruik je niet eens wat meer spy/adware remove tools? of een andere virusscanner?
post een hijack log..

misschien kan je eens met procesxp van sysinternals kijken wat je allemaal hebt draaien

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Vreemde vraag waarschijnlijk, maar heb je een HP printer? Ik heb zelf ondervonden dat het programma wat bij de drivers komt op vreemde momenten een knop zonder naam in de taakbalk laat verschijnen en direct weer laat verdwijnen :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm... ik heb inderdaad sinds een korte tijd een nieuwe HP Photosmart 8150 printer ja...