Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Help!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Bolis
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11 19:50
Help! Ik downloade een crack en dat bleek gewoon een ophoping van virussen en spyware te zijn! Ik schrok me kapot! Gelukkig heb ik Microsoft Antispyware en Kaspersky Anti-Virus. Maar er is 1 probleem! Op de achtergrond staat als plaatje dit:
Afbeeldingslocatie: http://img434.imageshack.us/img434/6384/spywareachtergrond2hb.jpg

Ik krijg em helemaal niet weg! Hij kan ook niet verandert worden kijk maar!
Afbeeldingslocatie: http://img434.imageshack.us/img434/6697/spyware5af.jpg

Please help mij!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Beetje dom he.

Enne, we geven support op jouw illegale dingetjes. Als je weet hoe je cracks moet downloaden, dan weet je ook hoe je het gebruiken :)

Maar goed, krijgen je antiviruspakketjes t niet weg?

[ Voor 16% gewijzigd door GGS_206 op 14-12-2005 21:11 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
wat heb je al gedaan om het zelf te verhelpen.. ook moet je eens de faq lezen over de TS titels.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
FF de search/Google gebruiken op spyware verwijderen (je desktop is gewoon besmet met spyware).
Probeer eens een Hitman Pro scan. Draai eens een Hijack This en post desnoods de log hier...

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:11

blizt

Wannabe-geek

Tja, ... eigen schuld, dikke bult?
Eén tip: in je register is een instelling om je bg te veranderen... En ook om dat te locken. Kun je vast wel vinden met Google. ;)

United we stand, and divided we fall

• Bolis
GGS_106 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:11:
Beetje dom he.

Enne, we geven support op jouw illegale dingetjes. Als je weet hoe je cracks moet downloaden, dan weet je ook hoe je het gebruiken :)

Maar goed, krijgen je antiviruspakketjes t niet weg?
Nope dat zeg ik toch Kaspersky ziet nix en Microsoft AntiSpyware ook niet

btw ik ben nu hitman pro aan het draaien.

[ Voor 6% gewijzigd door Bolis op 14-12-2005 21:15 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Kaspersky is natuurlijk niet de enige virusscanner ter wereld. Jij wilt toch van die zooi afkomen?
Doe er dan wat voor. Probeer eens wat. Veel erger kan het niet worden. Er zijn genoeg online virusscanners te vinden, zoals ik net al zei, er is genoeg andere anti-spyware software te vinden.
Lekker makkelijk, je PC besmetten door illegale software te downloaden, en het vervolgens aan ons overlaten om je te helpen weer schoon te worden...

• Bolis
BredeP schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:15:
Kaspersky is natuurlijk niet de enige virusscanner ter wereld. Jij wilt toch van die zooi afkomen?
Doe er dan wat voor. Probeer eens wat. Veel erger kan het niet worden. Er zijn genoeg online virusscanners te vinden, zoals ik net al zei, er is genoeg andere anti-spyware software te vinden.
Lekker makkelijk, je PC besmetten door illegale software te downloaden, en het vervolgens aan ons overlaten om je te helpen weer schoon te worden...
nee kijk het spel heb ik legaal, alleen mijn cd is kapoet dus dan zoek ik naar een crack he

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:48
wat heb je zoal gedaan om het eruit te krijgen?
adaware enz gedraait?
adaware enz in veilige modus gedraait?
kijken of er rare dingen geinstald zijn?
virusscanner er overheen gegooid? desnoods een online virusscanner
handige progs zijn:
hitman pro
ccleaner
cleanup
panda online virusscanner
k noem er zomaar es een paar op :P

en wat hebben we vandaag geleerd: gewoon je spulletjes kopen en geen cracks van vage sites afhalen _/-\o_

edit:spuit 11, maar probeer ook in safemode te scannen, helpt meestal goed

[ Voor 9% gewijzigd door arvidbeheerder op 14-12-2005 21:17 ]

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zoals je desktop al aangeeft: Using this computer is highly discouraged.
Je zit toch niet stiekem vanaf dat systeem te posten he?

Volgens mij is er gewoon in de group policy uitgezet dat je je theme mag veranderen. Doe even Strat --> run, en typ gpedit.msc. Dan moet je jezelf weer even de rechten toekennen om je theme te mogen aanpassen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

je download een crack, en toen ben ik eigenlijk gestopt met lezen.
Ik zie geen logfiles van de scanners die hierboven worden genoemd, en ik zie niet wat je gedaan hebt om het te veranderen (nee, een screenshot van het achtergrondveranderingsprogramma van Windows telt niet mee :P )

Dus ik raad je aan om een nieuw topic te openen met daarin de tips uit Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten erin gebruikt enzo :) Succes.

Lees trouwens nog eens het emailtje dat je van BalusC hebt gehad dit jaar eens rustig door, want je schijnt weer in je oude gedrag te vervallen.

[ Voor 14% gewijzigd door moto-moi op 14-12-2005 21:22 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.