Toon posts:

Plextor 712-a brand zeer slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een plextor 712-a gekregen van plextor omdat mijn oude 708-a kapot is gegaan, nu starte ik net nero cd/dvd speed op en hij brand nu max op 6.03.

de schijfjes zijn van Platinum 8 x , zou het aan het schijfje kunnen liggen of dat mijn HD een 7200 rpm is ??

Met de plextor 708-a kon ik met dezelfde schijfjes wel op 8 x branden , is ook getest met nero cd/dvd speed.

Waar zou het aan kunnen liggen en welke schijfjes kan ik het beste gebruiken ??

Alvast bedankt.

EDIT : // de brander zit op de master samen met de master hd

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 20:42 ]

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:41:
Ik heb een plextor 712-a gekregen van plextor omdat mijn oude 708-a kapot is gegaan, nu starte ik net nero cd/dvd speed op en hij brand nu max op 6.03.

de schijfjes zijn van Platinum 8 x , zou het aan het schijfje kunnen liggen of dat mijn HD een 7200 rpm is ??

Met de plextor 708-a kon ik met dezelfde schijfjes wel op 8 x branden , is ook getest met nero cd/dvd speed.

Waar zou het aan kunnen liggen en welke schijfjes kan ik het beste gebruiken ??

Alvast bedankt.

EDIT : // de brander zit op de master samen met de master hd
Dus je hebt je HDD en je Brander op 1 ide kabel hangen? Dat werkt namelijk helemaal niet goed, soms zelfs helemaal niet. Je moet je harde schijven en je DVD/CD shizzle apart houden van elkaar. Dus HDD's op de First ide aansluiting en je DVD/CD bende op de secondary ide aansluiting.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dat ook eens proberen maar zo was de aansluiting ook met de oude plexie 708-a.

Ik zit net te kijken op http://www.plextor.be/tec...?choice=Supported%20media , en ik zal ff wat van die andere schijfjes bestellen en dan zal ik het wel zien.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:39
En als je nou eens de firmware update...

Verwijderd

Topicstarter
Firmware 1.07 de laatste is inmiddels erop geplaatst. Ik heb direct geupdated toen ik de brander in de pc had en nog geen enkele cd/dvd hiermee beschreven heb.

EDIT : // Dus ik heb met versie 1.06 nog geen enkele cd/dvd hiermee beschreven.

EDIT : // Ook heb ik de dma al aanstaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 19:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist Verbatim 16x schijfjes gehaald maar nero blijft zeggen dat die op max 5.9x kan branden.

Is het nu de brander ?? die misschien niet sneller kan of zal er vertraging zijn met de HDD. ??

Wie weet de oplossing ?
Pagina: 1