Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Melding bij openen subfora

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik krijg zo af en toe (de ene keer minder dan de andere) de melding
Can't find a templateset; please define DEFAULT_TEMPLATESET in your configuration file.
als ik naar een subforum ga vanaf de hoofdsite. Heb het nog niet gezien wanneer ik een topic open.

Gaat ergens iets fout op de server of bij mij lokaal? Browser is Firefox 1.07 op WinXP SP2.

Een search in dit forum leverrde niks op (tenzij ik de verkeerde zoekterm gebruikt heb..).

Virussen? Scan ze hier!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
* Martin meldt zich ook maar even
Deze error had ik zonet ook, WinXP SP2 met IE6 :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zal wel weer een server-hickup zijn, lijkt me niet dat zoiets aan je client ligt ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Osiris schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:44:
Zal wel weer een server-hickup zijn, lijkt me niet dat zoiets aan je client ligt ;)
Dat vermoedde ik ook al, maar wist het niet zeker. Heb namelijk 0 verstand van dit soort dingen.

Heb het niet alleen daarnet trouwens, maar al een paar weekjes, alleen treed het op sommige dagen helemaal niet op, en dan weer een paar keer achter elkaar op één dag.

Virussen? Scan ze hier!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Is een melding dat de database even niet gevonden kan worden, ik heb zojuist even aan asclepius lopen sleutelen en ik gok dat die heel even (minder dan 10 secondes) dat soort meldingen heeft gegeven :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.