Toon posts:

[Joint Operations] Spel loopt traag op goede hardware *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een P4 3.0 1024 geheugen 120gb harde schijf waarvan 80 gb vrij...ik heb tevens een ati9800XT 256mb kaart...een 19"monitor 8 ms...planetinternet 6000/768

Nu komt mijn vraag...ik moet echt alle instellingen van een spel op low of uit zetten tijdens het gamen. Als ik mensen verras lukt het me wel om een kill te maken maar 1-1 gevechten daarin delf ik ALTIJD het onderspit. Ik heb alle tweaks van het spel al veranderd (staan nu goed) maar het probleem blijft. Ik heb het idee dat de vijand mij altijd eerder ziet als ik de hoek om kom dan ik hen.
Het gaat om het spel Joint Operations

Zijn er handige trucs om iets aan de instellingen van windows te veranderen zodat ie soepeler loopt?

wie kan mij helpen...op het gebied van computers ben ik zeker geen wizkid vandaar dat ik hier een bericht post...

thx _/-\o_

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
is je pc ook langzaam als je offline speelt?

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Draai hitmanpro eens voor de gein. Haalt veel spyware weg. Mogelijk is jouw pc hiermee besmet. Dit vertraagd best wel heel erg de pc.

Voor de rest misschien een schijf defragmentatie.

Verwijderd

Kijk eens bij je videokaart settings (rechtermuisknop enzo ) of niet AA en AF aanstaat.

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen & een topic titel die iets zegt over de inhoud van dit topic

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 10:16

Bio

wij spelen dit spel altijd op lanpartys, en ook online...

ik moet zeggen dat het ook een rete zwaar spel is, vooral online neemt het erg veel resources in gebruik

Verwijderd

Topicstarter
JO is een online spel, dus offline weet ik niet of hij trager is. Andere en vooral zwaardere games zoals BF2 lopen soepel, Hitman vind niets...

Wat bedoel je met AA en AF en hoe kan ik die uitzetten...ik heb de control panel en niet de catalyst driver omdat catalyst slechter is (van horen zeggen)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:14:
JO is een online spel, dus offline weet ik niet of hij trager is. Andere en vooral zwaardere games zoals BF2 lopen soepel, Hitman vind niets...

Wat bedoel je met AA en AF en hoe kan ik die uitzetten...ik heb de control panel en niet de catalyst driver omdat catalyst slechter is (van horen zeggen)
Meestal kun je dat in de game ook uitzetten. Ieder geval dat kon met Far Cry. Ik heb JO net van mijn pc af gegooid. Kijk eens bij de display settings van de game

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Onder opties Texture filtering en Full screen antialias kan je beide opties uitzetten, dus niet in je drivers.

Je zegt dat het spel langzaam loopt. Ik heb een 9800 pro onderhand terug geclockt naar een 9800, bijna alle graphic opties heb ik op off staan in JO/JOE.

Ik heb last van framedrops( heb het bijna nooit) op 150 man servers, in een chopper, in bepaalde maps waar alles control points dicht bij elkaar liggen en je hebt gewoon minder frames in JOE.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Pagina: 1