Toon posts:

3DMark05 Scorelijst

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey.

Ik had eens lopen zoeken en gezien dat er nog niet zo'n topic als dit was, en aangezien dit forum vol zit met fans van videokaarten en grafische power leek het mij wel een leuk idee om een soort ranglijst te maken met daarin ieder zijn score van 3dmark05. Het zou als volgt moeten werken:

In deze eerste post houd ik steeds de scorelijst bij. Daarin staat dus je (gebruikers)naam met daarachter de behaalde score in 3Dmark05. Als je erin wilt komen, post dan gewoon je score, maar, om te kijken of je niet zomaar wat uit je duim zuigt, zet er wel even bij welke:

-processor
-videokaart(en)
-moederbord
-geheugen

je gebruikt. Post het liefst een soort screenshot à la deze:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wierm016/WP/3dmark.JPG

om te bewijzen dat je ook echt die score hebt gehaald. (ok je kan het misschien vervalsen met photoshop, maar laten we het ff eerlijk houden)

Ik loop gewoon de posts af en zet steeds mensen erbij in de eerste post, de hoogste score bovenaan en de laagste onderaan.

Als je nu je score verbeterd hebt door een nieuwe videokaart oid, edit dat dan niet in je eerste post of post het niet gewoon maar zet dan boven in je nieuwe bericht met dikgedrukte letters:

score verandering

Op die manier kan ik makkelijk je score veranderen.

!Let op! Plaats hier alleen je 3Dmark05 scores, dus niet van andere versies!
En! Test op de standaard instellingen van 3Dmark05. Dus op 1024x768 en zonder AA enzo. Gewoon de default settings.

Vragen? Nee? Mooi, gaan we door.

GoT scorelijst 3Dmark05

Naam----------------------------------------------------------------------------------------------score

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Verwijderd

Topicstarter
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Je kan blijkbaar niet goed genoeg zoeken.
Al die moeite voor niks. Naja, boeie.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
:P

Dit topic is gesloten.