kan ik op m'n NTSC videokaart mijn PAL Eizo T965 aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:15
Heb hier een NTSC videokaart liggen, kan het kwaad wanneer ik mijn Eizo T965 monitor aansluiten op deze videokaart?
Mijn huidige videokaart heb ik verkocht en zou verlopig met die andere videokaart die NTSC is willen werken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je Eizo is toch gewoon een monitor met D-SUB danwel DVI aansluiting? Hier is PAL/NTSC helemaal niet van op toepassing, dat is hooguit zo voor de TV-out, maar die kun je in 95% van de gevallen via de software aanpassen.

(Om wat voor kaart gaat het eigenlijk)?

• mrbbs
het gaat om een Trident 3DImage 9750, met composite, svideo en vga

een kaart die ik indertijd gekocht had bij Trident in Rotterdam om mijn MP3/GPS project te maken in de wagen. Had toen uit die tijd een 6" LCD scherm besteld en dat was NTSC.

Dus als ik het begrijp kan ik gewoon mijn huidige videokaart eruit halen en deze vervangen door de Trident en aansluiten op mijn Eizo?

[ Voor 8% gewijzigd door mrbbs op 14-12-2005 19:14 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

laonightwolf schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:12:
het gaat om een Trident 3DImage 9750, met composite, svideo en vga

een kaart die ik indertijd gekocht had bij Trident in Rotterdam om mijn MP3/GPS project te maken in de wagen. Had toen uit die tijd een 6" LCD scherm besteld en dat was NTSC.

Dus als ik het begrijp kan ik gewoon mijn huidige videokaart eruit halen en deze vervangen door de Trident en aansluiten op mijn Eizo?
Ja, want je D-SUB stuurt gewoon een signaal uit dat je monitor wel zal begrijpen.

• mrbbs
Bedankt! Het werkt inderdaad, wel effe wennen om weer te werken met een 4mb kaartje ;)