Volgens mij een probleem dat door verschillende mensen wordt ervaren. Wanneer ik een Excel een eerste document open staat deze direct op mijn scherm. Wanneer ik daarna nóg een document open, duurt het vervelend lang voordat die geopend is. Bovendien werkt het switchen naar andere programma's gedurende die vertraging ook niet. De computer hangt nog net niet ... maar het scheelt niet heel veel.
Het lijkt niet afhankelijk van wélke excel documenten ik open heb staan of nieuw open ... het is eigenlijk in alle gevallen vervelend traag. Ook maakt het niet uit of (en hoeveel) andere applicaties open staan.
Even wat versie-nummers:
Excel 2003 (en-US)
Windows XP, sp2
Athlon 64 3500+
1 GB RAM
21 GB ruimte op harde schijf
Mijn vraag is eigenlijk of dit een bekend probleem is (bug?) en of er wellicht een oplossing voor is.
Het lijkt niet afhankelijk van wélke excel documenten ik open heb staan of nieuw open ... het is eigenlijk in alle gevallen vervelend traag. Ook maakt het niet uit of (en hoeveel) andere applicaties open staan.
Even wat versie-nummers:
Excel 2003 (en-US)
Windows XP, sp2
Athlon 64 3500+
1 GB RAM
21 GB ruimte op harde schijf
Mijn vraag is eigenlijk of dit een bekend probleem is (bug?) en of er wellicht een oplossing voor is.