PC gaat pas de 2e keer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 11:01
Hey,
ik heb een pc die ik als servertje gebruik. Als ik hem aan zet dan gaat hij na een seconde weer uit (aan de ventilators te horen). Als ik hem dan nog een keer aan zet, dan start hij wel door.

Heb een voeding van 15 euro, kan het daar aan liggen? B)

• SteelPan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 08:30
Vast wel. 8)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 13:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hmm ik pak mijn glazen bol wel even...
Oh wacht die is vorige week kapot gevallen. :O

Specs posten is wel zo slim ;)
Maar aan je probleem te horen kan het goed de voeding zijn.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 15:08
Ik heb nog gehad dat een servertje, voorzien van een dergerlijke el-cheapo voeding, ook zo raar deed. In het begin 2 keer om te starten, na verloop van tijd had ik door dat een duw tegen de kast beter werkte, dan startte hij direct op....
Ik heb de voeding eens opengehaald (let op, gevaarlijk, eerst ontladen, stekker uittrekken en paar keer op powerknop drukken, dan pas voeding demonteren en openen), en een koelvin zat wat los, en maakte geen contact meer met de print. Hersoldeerd, en werkt nog altijd perfect...

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als ik zo wazig onduidelijk deed over mijn slotjes als de TS over zijn probleem, dan zou ik erg veel klachten krijgen :+

GoT Huisregels

cybersteef heeft gelijk, glazen bollen zijn niet onze specialiteit. Als je twijfelt of de voeding goed is, post voortaan wat voor voeding het is en welke voltages je ermee meet. Kijk sowieso naar die voltages...

Verder zouden brakke condensatoren eea kunnen veroorzaken - maar dat hangt totaal af van je moederbord die je ook niet noemt.

Duidelijk? Toch hopelijk duidelijk dan de TS :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.