Toon posts:

Pinnacle PCTV PRO crashed bij opnemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een tv-kaart van pinnacle, versie PCTV Pro met driver en software van versie 5.9 geïnstalleerd.
Ik kan er gewoon perfect op tv kijken, dat werkt allemaal. Maar zodra ik wil opnemen crashed mijn computer meteen.
Ik heb toen mijn oude drivers geïnstalleerd, versie 5.11 en hier gebeurt het niet bij, maar is het geluid niet goed. Ik heb al heel google, dit forum en de site van pinnacle afgezocht naar een oplossing hiervoor, maar ik kom dit probleem niet specifiek tegen.

Op de HD waar ik op opneem heb ik 34 GB vrij dus dat moet genoeg zijn om daar op te kunnen nemen.
Heeft iemand hier een oplossing voor of een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten,

Remco

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:03

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

same problem here.
Bij mij werd het wel beter als ik met de PCI latency timer in mn bios speelde. Onder XP met sp 2 heeft de opneem functie nooit echt goed gewerkt met mijn A7V333 mobo. Zonder sp 2 en zonder sp 1 leek de boel wel stabieler te werken... Verder gebruikte ik er een sb live 1024 geluidskaart bij. Op dit moment is mn plank dood en wacht ik op een nieuwe, dan ga ik ook weer proberen op te nemen. Onder linux heb ik mn tv kaart ook nog niet aan de gang...

Wat ook nog wel hielp was alle netwerk stekkers der uit trekken... Ook de niet nodige tasks afschieten met windows taskmanager wilde nog wel eens helpen. Voor de rest was het huilen met de pet op...

blabla

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Probeer de btwincap drivers eens van http://btwincap.sourceforge.net/

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)