Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Twee vrragen over mijn nieuwe ipod photo

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een ipod photo gekocht en ik vroeg mij af of ik de liedjes in mijn ipod net zo kan organiseren als in mijn computer?

Zo heb ik verschillende mappen voor verschillende stijlen muziek. En heb ik voor stijlen waar ik veel muziek van heb, de mappen A tot en met Z voor artiesten met die letter.

Weten jullie of dit kan?

Ook is itunes mij niet helemaal duidelijk, is er ergens een site waar ik kan lezen hoe itunes precies werkt? Want in het 'aan de slag' boekje wat bij mij ipod zat, staat: volg de eenvoudige aanwijzingen op het scherm om nummers naar de ipod te kopieren. Maar ik zie geen aanwijzingen als ik met itunes bezig ben.

Jongens bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
1. Nee, dat kan niet. Had je ook even op kunnen zoeken.
2. Wat wil er precies niet? Imho is iTunes een behoorlijk simpel te gebruiken programma.
iPods horen trouwens thuis in Apple Talk

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Zoek eens op Ehpod, da's makkelijk te gebruiken ipv iTunes.

specs

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Het kan niet omdat een iPod niet op basis van mappen georganiseert maar op basis van id3tags. Door ervoor te zorgen dat deze tags goed op orde zijn, kan de redelijk in de buurt komen met de indelingsmogelijkheden vande iPod.
Met wat zoekwerk had je dit zelf ook kunnen vinden en dat geld ook als het je nog niet duidelijk is. Zoeken op GoT kan je trouwens het beste doen in Apple Talk, aangezien iPods daar thuis horen...

Dicht :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.