Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ze hebben alleen PCI serial ports van 19 euro. Al wou ik er 29 euro voor geven, ik heb geen PCI poort meer over.
V&A kan, maar wie kijkt daar nou om te zien of iemand nog zo\n plate van ze wil kopen.
Die moet iemand toevallig hebben liggen en daarom post ik het hier.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Vind je deze oplossing te simpel, bestel dan (gratis sample) een TUSB3410IVF, das een chipje om USB om te zetten naar een seriele poort, maak daar een printje bij en programmeer hem, en je hebt een convertor.
Je kan ook een kant-en-klaar USB naar serieel convertor kopen, die moet evengoed werken.
[ Voor 47% gewijzigd door naftebakje op 14-12-2005 18:51 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
ik heb er iig 1tje met ook nog een paralelle poort d'r bij, roept u maar
[ Voor 39% gewijzigd door MerijnB op 14-12-2005 18:55 ]
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
@ MerlijnB: excellent! that's the spirit! Morgen ga ik wel weer kijken en bellen, maar ik hoop dat jij me blij kan maken
Nog excellenter! Je hebt er een over!
* Tijgert maakt vreugedansje
Voor niks gaat de zon op, wat wil je er voor hebben en waar kan ik het komen halen?
EDIT: (kleine lettertjes had me fooled.
[ Voor 25% gewijzigd door Tijgert op 14-12-2005 19:30 ]
En dat praat willens en wetens op de verkeerde posten goed?V&A kan, maar wie kijkt daar nou om te zien of iemand nog zo\n plate van ze wil kopen.
Die moet iemand toevallig hebben liggen en daarom post ik het hier
Ga ff naar V&A
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()