Toon posts:

Active directory tussen Windows en samba

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik wil een active directory koppelen tussen een sbs server 2003 en samba.
Nu zoek ik al een tijdje naar het antwoord maar kan het maar niet vinden. Ik weet alleen dat je een versie 3 van samba of hoger ervoor moet hebben.

Kan iemand me helpen met een antwoord of een handleiding er over.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Samba kan alleen als AD memberserver in het netwerk gehangen worden. Staat genoeg in de uitgebreide samba documentatie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je bijvoorbeeld hier al tussen gekeken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat lukt er niet? En welke fouten krijg je hier bij? En nog wel het voornaamste: Wat wil je doen? Want Active Directory en Samba zijn (als je geen details en verschillen in je beschouwing meeneemt) twee verschillende programma's die op een ander platform soortgelijke diensten bieden.

Op GoT is het in ieder geval de bedoeling dat je zelf onderzoek doet, en vermeldt wat je al hebt ondernomen om dit op te lossen. Lees daar de Software Algemeen - Beleid eens goed door. Daar staat uitgebreid in uitgelegd wat we in een topicstart verwachten te zien :)
Lees ook pasta in "sbs 2003 active directory koppeling naar..." nog even goed door. Want een nieuw topic openen wanneer je vorige met een goede reden is gesloten is niet de bedoeling. Vandaar dat ik deze ook sluit :)

[ Voor 16% gewijzigd door sanfranjake op 14-12-2005 17:18 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.