Toon posts:

Overstappen ADSL provider ervaringen/mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het KPN voornamelijk schuld is dat mijn verbinding hele tijd kut doet, maar ik zag bij XS4all op de website dat ze gratis wireless modem cadeau doen. Mn vader wilt graag een wireless modem kopen, we hebben nu nog steeds die Speedtouch USB modem, waarbij hele tijd de lijn wegvalt op random momenten. En zoiezo 3 pc's in huis die we aan internet willen hebben.

We zijn al lid sinds 2001 van Planet, maar dit abbonement wordt elk jaar vernieuwd voor een jaar lang of niet? Dus kan ik niet opzeggen tot jaar weer voorbij is en wisselen naar xs4all of wel?

Hoelang duurt overstappen ongeveer?
Zit ik lang zonder internet?
Nog extra kosten of problemen die ik kan verwachten?

Bedankt :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

bij overstappen binnen het kpn netwerk krijg je van xs4all geen gratis modem, alleen bij het aanvragen van een nieuwe aansluting of als je overstapt vanaf een andere netwerkleverancier.

Planet verlengt zijn contract elk jaar met een volledig jaar, je zit niet lang zonder internet bij een ISP-hop binnen het kpn netwerk (kwartiertje, soms dat niet eens) en de overstap kost 30 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door JvS op 14-12-2005 14:22 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok, erg bedankt! :)

Dat wordt dus maar gewoon zelf een nieuwe modem bestellen :/

• triet
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Via www.planet.nl en als je dan inlogt bij "Mijn gegevens" kan je vrij goedkoop modems bestellen via Planet.