Hallo, ik zit al 3 dagen met een probleem, en ik vermoed dat mijn controller of mn harde schijf kapot is. Ik werk er nu wel op en kan niet eens normaal muziek luisteren want dat hapert als de neten en video's etc ook. Kan wel gamen, gister nog vlekkeloos cod2 gepspeeld
wat ik heb gedaan is:
- powermax, geen errors
- scandisk, wel wat errors maar gerepareerd
- hdtune, 3 mb/s op m'n sata schijf
- op m'n ide schijf xp geinstalt nix aan t handje, muziek draait daarvanaf ook goed in die xp, maar als ik vanaf de kapotte schijf xp draai en muziek vanaf de ide draai is t weer bagger.
- meldingen in eventviewer:
Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk1\D.
Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk1\D tijdens een wisselbestandsbewerking.
Iemand nog ideeen hoe ik dit ga testen en wat het eventueel kan zijn en wat ik er aan kan doen? Ik ga deze week even een andere sata kabel proberen en als dat niet lukt even mijn schijf in een andere pc douwen...
- powermax, geen errors
- scandisk, wel wat errors maar gerepareerd
- hdtune, 3 mb/s op m'n sata schijf
- op m'n ide schijf xp geinstalt nix aan t handje, muziek draait daarvanaf ook goed in die xp, maar als ik vanaf de kapotte schijf xp draai en muziek vanaf de ide draai is t weer bagger.
- meldingen in eventviewer:
Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk1\D.
Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk1\D tijdens een wisselbestandsbewerking.
Iemand nog ideeen hoe ik dit ga testen en wat het eventueel kan zijn en wat ik er aan kan doen? Ik ga deze week even een andere sata kabel proberen en als dat niet lukt even mijn schijf in een andere pc douwen...
[ Voor 7% gewijzigd door Dionysius op 14-12-2005 14:09 ]