[Access 2003] Alleen kolomhoofd van tabel opmaak geven?*

Pagina: 1
Acties:

• Division
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-03 07:41
Hallo,

Weet misschien iemand hoe ik ENKEL de kolomhoofding van een tabel een opmaak kan geven?
Misschien lijkt het een n00b vraag maar ik heb 2 jaar access gehad en vind het absoluut nergens,
en het moet lukken, dat weet ik zeker (heb het iemand ooit zien doen, vandaar)...

alvast bedankt ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al ondernomen dan? Wat lukte er niet aan? Kan je niet gewoon de betreffende kop selecteren en dan via Opmaak het een en ander instellen?

Ik verplaats je topic even, Office bespreken we sinds een tijdje in Officesuites en -software. Zou je daar nog even de Officesuites en -software - Beleid door willen nemen? We verwachten namelijk een iets uitgebreidere, en diepgaandere topicstart dan het bericht wat je nu geplaatst hebt.

Ik breid de topictitel nog even uit, want alleen [MS Access 2003] zegt niet zoveel over je probleem :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Division
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-03 07:41
OK dank je :)

Dat is net het probleem, door de kolomkop te selecteren selecteer je tevens de hele kolom en als je dan via opmaak/lettertype een opmaakaanpassing doorvoert heeft de hele kolom deze opmaak...

De access help page levert niets op en google vind niets nuttig als ik zoek naar "access 2003 column header style" of varianten...