Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] GoT logt me iedere keer uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Situatieschets op deze laptop:
• Browser: Mozilla FireFox 1.5.
• Vast IP adres op de WAN (glasvezel van mijn werk).
• DHCP adres voor de NIC van mijn laptop. Deze verloopt niet op het moment van uitloggen, de leases zijn lang genoeg daarvoor.

Op een of andere manier logt hij op willekeurige momenten uit, ik kan ook niet verklaren waarom hij dat zou doen.
• FireFox herinstallatie gedaan, met een compleet nieuw profiel, niets bewaard gebleven behalve mijn bookmarks file.
• Alle bestanden natuurlijk verwijderd na de deinstallatie, zodat ik zeker weet dat het een schone + nieuwe installatie goed gaat lukken.

Net was ik opnieuw uitgelogged door GoT, ben ik een reactie aan het typen in de Huiskamer, druk ik op "Verstuur bericht", ben ik opeens uitgelogged.

Het inloggen heb ik zowel via het "quick login ding @ frontpage van GoT" als via de "login functie" gedaan. Dit maakt geen verschil voor het spontane uitvallen.

Bugje?

Thuis zit ik met de zelfde configuratie ongeveer, maar daar heb ik het probleem nog niet gehad. Het kan in ieder geval niet het geval zijn dat onze virusscanner ofzo iets blocked. Maar het zit hem ergens in mijn laptop of in deze verbinding van mijn werk. Maar waarom hij dan het cookie vernietigd of de GoT session, ik heb geen idee welke van de twee hij vernietigd, maar één of beide klappen er uit.

[edit]
Name SessionTime
Value 1134551888
Host gathering.tweakers.net
Path /
Secure No
Expires donderdag 14 december 2006 11:41:30

Name ReactID
Value ............dievertelikdusniethé.........
Host gathering.tweakers.net
Path /
Secure No
Expires donderdag 14 december 2006 11:16:33

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 12:03 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Toevallig een link naar de RSS of XML-feed in je bookmarks (een 'live' bookmark) met daarin een inmiddels ongeldige ReactID?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:54:
Toevallig een link naar de RSS of XML-feed in je bookmarks (een 'live' bookmark) met daarin een inmiddels ongeldige ReactID?
Nou je het zegt, ik heb idd op 1 plaats een RSS feed in gebruik, live-bookmark voor de HK. De rest heb ik altijd gedaan zonder ReactID's. Enkel de HK heeft een ID nodig om hem te kunnen bekijken.

Dat is inderdaad een ID wat verlopen is. Maar waarom zou hij dmv het gebruik van een niet geldig ID op een ANDER id zich afmelden?

Ik heb de live-bookmark met het verkeerde ReactID verwijderd, kijken of ik nou wel ingelogged kan blijven.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 12:26 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:25:
[...]

Nou je het zegt, ik heb idd op 1 plaats een RSS feed in gebruik, live-bookmark voor de HK. De rest heb ik altijd gedaan zonder ReactID's. Enkel de HK heeft een ID nodig om hem te kunnen bekijken.

Dat is inderdaad een ID wat verlopen is. Maar waarom zou hij dmv het gebruik van een niet geldig ID op een ANDER id zich afmelden?

Ik heb de live-bookmark met het verkeerde ReactID verwijderd, kijken of ik nou wel ingelogged kan blijven.
Dat is gewoon een bekende bug in 1.9.3 (en gefixed in 1.9.4): op het moment dat jij (of Firefox middels je live bookmark) met een niet-bestaand ReactID komt aanzetten krijg je automagisch een nieuwe cookie (en is je huidige cookie met geldig ReactID dus overschreven) --> uitgelogd.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

solved dus :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.