Toon posts:

Network browsen, programma ervoor?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi beste mensen!

heeft iemand nog een suggestie met welke programma je een groot netwerk kan doorbrowsen? Bijvoorbeeld met een LAN-party.

De standaard programma van Windows XP (Explorer denk ik --> Volledig netwerk - Microsoft Windows Netwerk en dan alle werkgroepen) gaat ongelooflijk traag!!

Misschien dat er een ander programma voor is die wat sneller is?

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-04 21:10
http://www.lookatlan.com/

Look@Lan is denk ik wat je zoekt ?

Verwijderd

Topicstarter
Hey dat ziet er tof uit!
Kan ik met deze programma net als in explorer bestanden kopieren van een andere computer en plakken in mijn eigen computer?

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:15

Valkyre

Kitesurf FTW!

volgens mij kan je beter een DC++ hub opzetten doe ik ook altijd @ lans, werkt idd vele beter als explorer.

[ Voor 22% gewijzigd door Valkyre op 14-12-2005 15:37 ]

iRacing Profiel

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-03 14:37
puur om te kijken of er computers zijn in een netwerk, daar gebruik ik netscan voor (zie: http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=32321). Vervolgens kun je dan per computer bekijken of er iets op staat (geshared map ofzo....)

Ik gebruik dit tooltje wel vaker om het IP-adres van m'n acces point op te sporen :)

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:15

Valkyre

Kitesurf FTW!

volgens mij bedoelt de TS geen scan progje, maar meer een file sharings progje :D
om van elkaar te leechen @ een lan party

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Gohan-san schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:28:
volgens mij bedoelt de TS geen scan progje, maar meer een file sharings progje :D
Ja dat bedoel ik. Gewoon bij elkaar in de computer kijken en kijken wat voor bestanden die heeft. Als iets interessants is, dat ik dat dan gewoon kan kopieren en plakken.
DC++ is idd ook leuk, maar dan moet je echt opzoek naar een bestand. Ik vind het leuker om bij iemand te snuffelen en dan iets leuks tegenkomen :)

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Dan denk ik dat je eens moet rondkijken naar wat leuke FTP servers en clients, zoalss bijvoorbeeld de FileZilla serie.

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
www.hamachi.cc

Werkt prima, ook op een LAN!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 22:13
Er is met google vreselijk veel te vinden over "slow network xp", waar je zaken als netbios over tcpip tegenkomt, alsmede scheduled task dingen zoals hier. Genoeg tweaks om gewoon een beetje browsen in een netwerk toch snel te laten verlopen.

ach...in een volgend leven lach je er om!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-04 21:10
Gohan-san schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:28:
Dan had de TS dat duidelijker moeten neerpennen, hij vroeg om browsen, niet om er dingen af te halen B)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ParaNoiMia schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:11:
[...]

Dan had de TS dat duidelijker moeten neerpennen, hij vroeg om browsen, niet om er dingen af te halen B)
Als je het héle topic leest wel ;)
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:25:
[...]
Kan ik met deze programma net als in explorer bestanden kopieren van een andere computer en plakken in mijn eigen computer?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je kan toch met dc++ gewoon alle users afgaan en getfilelist doen ? Lekker snuffelen op andermans schroothoop.

• The-Hi_End
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-04 15:33
Sharescan is hier ook wel goed voor, gebruikten we vroeger altijd op school.
Pagina: 1