Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Het is altijd te proberen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Je hoort vaak dat die @#&#% athlon core afbreekt of scheurd.
Ze hebben daar gewoon te veel geld opbespaard om maar goedkoop te kunnen verkopen
Ze hebben daar gewoon te veel geld opbespaard om maar goedkoop te kunnen verkopen
hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen???
Wilde je hem erop lassen ofzo

Nee, ik vind het erg voor je, ik d8 ook een keertje dat ik hem had vermoord toen ik nieuwe koeler plaaste.
Wilde je hem erop lassen ofzo
Nee, ik vind het erg voor je, ik d8 ook een keertje dat ik hem had vermoord toen ik nieuwe koeler plaaste.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Gewoon terug gaan naar de winkel. Zeggen dat je niet abnormaal veel kracht hebt gebruikt
en dat je een AMD certified cooler hebt gebruikt, enz. braaf bent geweest.
Hielp bij mij ook want ik kreeg ook een nieuwe mee...
en dat je een AMD certified cooler hebt gebruikt, enz. braaf bent geweest.
Hielp bij mij ook want ik kreeg ook een nieuwe mee...
Verwijderd
Ook Gecondoleerd
echt zeer kloten voor je maar gewoon naar de winkel met een LUL verhaal werkt bij mij ook altijd
echt zeer kloten voor je maar gewoon naar de winkel met een LUL verhaal werkt bij mij ook altijd
Verwijderd
luister , ongelukken kunnen altijd gebeuren, maar als je een béétje voorzichtig bent en iets ervan afweet heb je NOOIT enige problemen hiermee . Je kan AMD ook bekritiseren omdat ze geen beveiliging hebben tegen doorbranden ... als je het omdraait kan je stellen dat AMD genoeg respect heeft voor de intelligentie en kunde van z'n klanten dat ze veronderstellen dat je er een heatsink opzet , en wel recht niet scheef als wat.Op vrijdag 19 januari 2001 19:46 schreef stunter het volgende:
Je hoort vaak dat die @#&#% athlon core afbreekt of scheurd.
Als je er niks van kent moet je er af blijven, anders is het geen enkel probleem.
DuronDude
En die mening deel ik ook!
Toch wel rot voor je
Toch wel rot voor je
Deel die mening niet met je.Op vrijdag 19 januari 2001 21:37 schreef DuronDude het volgende:
[..]
luister , ongelukken kunnen altijd gebeuren, maar als je een béétje voorzichtig bent en iets ervan afweet heb je NOOIT enige problemen hiermee . Je kan AMD ook bekritiseren omdat ze geen beveiliging hebben tegen doorbranden ... als je het omdraait kan je stellen dat AMD genoeg respect heeft voor de intelligentie en kunde van z'n klanten dat ze veronderstellen dat je er een heatsink opzet , en wel recht niet scheef als wat.
Als je er niks van kent moet je er af blijven, anders is het geen enkel probleem.
DuronDude
[objectieve mening]
Ben ook bezitter van een AMD TB, maar je hoort wel erg vaak dat er een stukje afbrokkelt, en dat is volgens mij een stuk minder bij de Intel processors.
Minpuntje voor AMD
[/objectieve mening]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Da's niet alleen jouw meningOp vrijdag 19 januari 2001 21:51 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Deel die mening niet met je.
[objectieve mening]
en dat is volgens mij een stuk minder bij de Intel processors.
Minpuntje voor AMD
[/objectieve mening]
Verwijderd
tja ieder zijn mening ...Ben ook bezitter van een AMD TB, maar je hoort wel erg vaak dat er een stukje afbrokkelt, en dat is volgens mij een stuk minder bij de Intel processors.
Maarre ik heb al ERG veel AMD systemen gebouwd en nog NOOIT een dergelijk probleem gehad ... en zoals ik al zei ... als je het makkelijk wil moet je Intel nemen ... jouw keuze niet de mijne
Waar slaat dat op?Op vrijdag 19 januari 2001 21:58 schreef DuronDude het volgende:
[..]
als je het makkelijk wil moet je Intel nemen ... jouw keuze niet de mijne
Russian Blue Neji
Kate Bush
laat hem maar... hij is zo een die helemaal amd-gek is... kijk zn naam maar. 
ik snap dat niet. dat je jezelf een processor-naam geeft.
ik noem mezelf toch ook geen KATMAI ofzow?
okee... broek-uit is ook niet alles
normaal gesproken niet
maar als je hem opstuurt doet amd er bijna nooit moeilijk over.
daarnaast zijn de core's van pentium niet volledig metaal maar zit er eerst nog een heel dun laagje van zooi op
daardoor brokkelt ie niet af nee blijft wel hangen door die zooi.
amd heeft liever betere koeling door die zooi niet te plaatsen.
maar ik heb ook 1ghz pentium's door midden gedauwd met een standaard koeler ( de bijgeleverde ) soms moet je gewoon zo ontzettend veel kracht zetten dat het mis gaat.
daarnaast zijn de core's van pentium niet volledig metaal maar zit er eerst nog een heel dun laagje van zooi op
maar ik heb ook 1ghz pentium's door midden gedauwd met een standaard koeler ( de bijgeleverde ) soms moet je gewoon zo ontzettend veel kracht zetten dat het mis gaat.
.
Verwijderd
Ja hallo precies of ik hier dagen aan een stuk ga zitten peinzen welke naam ik nu eens zou kunnen nemen.Op vrijdag 19 januari 2001 22:25 schreef slacksoff het volgende:
laat hem maar... hij is zo een die helemaal amd-gek is... kijk zn naam maar.
Ik bouw bijna alleen maar AMD's omdat dat nu eenmaal voordeliger uitkomt.
En wat ik bedoel met als je het makkelijk wil moet je intel nemen is : je blijft meestal gespaard van problemen zoals te oude 4in1 drivers, te hoge temps en "afgebrokkelde cores" - snap nog steeds niet hoe dat te presteren valt overigens .
Intel is makkelijker omdat door de band genomen de grootste idioot ze wel aan het werken krijgt (of toch minstens half). (mijn ervaring in de winkel is dat)
Geldt niet echt voor de P4 maar die heeft toch niemand.
En ga nu godver**** ergens anders lullen, AMD fan of niet het eindresultaat is hetzelfde : als je niet oppast kan je een AMD mollen, als je dat wel doet blijft hij heel.
Een intel valt ook wel naar de eeuwige jachtvelden te helpen maar dan moet je wel héél destructief zijn aangelegd (sympathiek van Intel ze zo fool-proof te maken)
Ik ben normaal in een iets betere bui sorry jongens ..... dit soort gezever leidt nergens naar.
Je gaat mij niet horen zeggen dan AMD beter is dan Intel, maar de PIII stopt aan 1 GHz en de P4 is belachelijk duur en niet sneller dan een Athlon 1200 in normaal gebruik (vraag me niet hoe je dat definieert)
En ik ga echt m'n centjes niet spenderen aan een Intel omdat hij niet zo makkelijk stuk gaat. M'n Duronnetje die ik 150 gulden ongeveer betaalde haalde 1081 MHz, jullie weten ook wat een PIII 933 of 1000 kost.
Belachelijke prijs als je ziet wat je bij AMD kan krijgen voor minder dan dat.
Als je echter geen idee hebt hoe een BIOS te flashen (of wat dat is) of hoe drivers te updaten kan je met AMD wel eens voor problemen komen te staan
Dat zo'n mensen een eenvoudiger systeem kopen -celeron of PIII- dat kan ik alleen maar toejuichen , minder problemen die ik moet oplossen .
nog ff zeggen - als AMD fan ? - dat een PIII bangelijk goed is maar een Celeron moet ik in geen 1000 jaar ... YUK
Bon, genoeg gezeverd
JCviggen (DuronDude voor de mensen die zich er niet aan storen)
Verwijderd
Tja wat zal ik zeggen
Bij ons in de winkel kan je gewoon een nieuwe kopen als je je AMD'tje sloopt.
Een gesloopte core is niet terug te claimen bij AMD namelijk, het valt onder "user abuse".
Ik maak de beginnende tweakertjes ook een beetje bang door te vertellen dat ze goed moeten oppassen met de koeler plaatsen (helemaal die Orb's, die hebben erg lastige clips om te monteren). Maar meestal gaat t gewoon goed
Bij ons in de winkel kan je gewoon een nieuwe kopen als je je AMD'tje sloopt.
Een gesloopte core is niet terug te claimen bij AMD namelijk, het valt onder "user abuse".
Ik maak de beginnende tweakertjes ook een beetje bang door te vertellen dat ze goed moeten oppassen met de koeler plaatsen (helemaal die Orb's, die hebben erg lastige clips om te monteren). Maar meestal gaat t gewoon goed
Kijk hierom heb ik liever een P3. (maar als het er op aankomt, koop ik toch een Tbird, juist ja, vanwege de knaken).
O en,
O en,
Intel heeft blijkbaar geen betere koeling nodig, die zijn itt AMD al koel zat. En ik vraag me ook af hoeveel P3 1ghz'en je al kapot gedouwd hebt. Aangezien die dingen 1500.- kosten zullen dat er niet veel geweest zijn.Op vrijdag 19 januari 2001 22:42 schreef harley het volgende:
normaal gesproken niet
I feel kut 
Ik kan nu een hele lange tijd niet computeren, ik ben namelijk fucking blut.
Ik ga toch eens proberen of ik nog garantie kan krijgen.
Die orb erop krijgen gaat gewoon vet kut. Ik deed gewoon voorzichtig.
Ik hoorde wat gekraak toen ik hem erop zette, en daarna was het al snel gebeurd met het beestje.
Nu kan ik ook niet meer grazen enzo
goodbye
goodbye
Cya over een maand ofzo.. beetje in de bieb internetten enzo zuigt aars
Ik hoorde wat gekraak toen ik hem erop zette, en daarna was het al snel gebeurd met het beestje.
goodbye
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Op zaterdag 20 januari 2001 19:12 schreef DeathKnight het volgende:
I feel kut
goodbyegoodbye
Ik heb echt met je te doen........een maand zonder computer....Ik zou het niet overleven...cya in a month
Verwijderd
Het is BULLSHIT als je die niet geclaimed krijgt!!! Een paar weken geleden kwam een klant terug met zijn T-bird. Zijn Core was ook afgebrokkeld na het installeren van een Golden Orb. Opgestuurd en een nieuwe teruggekregen
Pagina: 1