[FF1.5] Windows Media Player Plug-in uit Firefox verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goede avond,

Ik ben op zoek naar iets dat zo te zien helemaal niemand zou willen... Ik wil de Windows Media Player Plug-in uit Firefox verwijderen, omdat ik helemaal niet WIL dat hij op websites filmpjes gaat afspelen.

Ik las op http://plugindoc.mozdev.org/faqs/uninstall.htmlmozdev[/url] dat ik het bestand npdsplay.dll zou moeten verwijderen uit de plugins-directory. Nu kan ik alleen helemaal geen npdsplay.* op mijn systeem vinden.

Ik snap er niets van, maar het ergste is dat in alle documentatie die ik vind, alleen maar staat beschreven hoe je WMP juist aan de praat krijgt... niemand die ervanaf wil.

Vraag: Hoe disable/verwijder ik de WMP plugin?

Koop al mijn ads!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

adblock http://*.avi/wmv/qt/rm

?

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 14-12-2005 04:46 ]

• Room42
  • Niet online
Dat is een optie (een creatieve, trouwens. Daar had ik nooit aan gedacht), maar die gebruik ik liever als laatste optie, als er echt niets anders mogelijk is :)

[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 14-12-2005 07:12 ]

Koop al mijn ads!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 15:46
Als je nou WMP helemaal wilde uitschakelen (zoals ik heb), is het makkelijker :Y). En wat als je in IE nou instelt, dat webcontent NOOIT op de website moet worden afgespeeld? En is dat ook niet in te stellen als je in FF zo'n filmpje draait?

• Room42
  • Niet online
Je kon normaal voor verschillende bestandstypen kiezen dat ze als download aangeboden moeten worden ipv gebruik te maken van een plugin (zie Tools -> Optios -> Downloads -> View & Edit Actions), maar de embedded content staat daar niet bij. PDF's enzo wel, die worden netjes in de stand-alone Adobe Reader geopend ipv in de browser.

Koop al mijn ads!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is toch ook een extensie, mediaconnect ofzo, waarmee embedded filmpjes in de normale player afgespeeld wordt?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Room42
  • Niet online
Ik kan die extensie niet vinden :'( |:(

Arg ik wordt gek...

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 16-12-2005 19:12 ]

Koop al mijn ads!

Verwijderd

JA JA, die weet ik :D

http://membres.lycos.fr/sethnakht/#

Heerlijke plugin !

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 08:23

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Je kunt dit bereiken zonder plug-ins of extensies. In het opties menu onder het tabblad Downloads kun je "Download Actions" kiezen. Hier kun je instellen voor ieder bestandstype wat of je die met een plug-in of externe applicatie wilt openen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Room42
  • Niet online
Hey, nice job! Beetje late reactie, maar daarom niet minder gewaardeerd! :)
Zoals je al zegt: Echt een heerlijke plugin, heb ik al gemerkt !!
MetroidPrime schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:22:
Je kunt dit bereiken zonder plug-ins of extensies. In het opties menu onder het tabblad Downloads kun je "Download Actions" kiezen. Hier kun je instellen voor ieder bestandstype wat of je die met een plug-in of externe applicatie wilt openen.
Tja, dit schijnt toch niet helemaal te werkten voor embedded content... alleen voor downloads.

[ Voor 42% gewijzigd door Room42 op 25-12-2005 13:36 ]

Koop al mijn ads!

Pagina: 1