Dit is een bericht met name bedoeld voor de crew van de Best Buy Guides. Ik weet niet hoe ik hen rechtstreeks kan bereiken maar wellicht dat het op deze manier bij hen terecht komt.
Zou het voor de volgende BBG mogelijk zijn om te letten op de dual-link DVI mogelijkheden van de videokaart. Dell komt met een 30" TFT scherm dat alleen via dual-link DVI volledig aan te sturen is. 2560x1600 resolutie.
Het is verdomd lastig om, met name over de Nvidia kaarten, concrete info te vinden. Nvidia geeft op haar website alleen een datasheet voor de Quadro kaarten. Natuurlijk als je een Quadro 4000 koopt dan heeft deze dual-link DVI. Maar die videokaart is bijna even duur als de verwachte aanschafprijs van de 30" monitor
. Over de kaarten uit de 6-serie kan ik niets vinden en ook de 7-serie hult zich op het dual-link gebied in de mist (Ja, er zijn modellen die op één DVI aansluiting dual-link ondersteunen maar dat vind je niet terug op de sites van de fabrikanten (Asus, MSI, XFX etc).
Zou het voor de volgende BBG mogelijk zijn om te letten op de dual-link DVI mogelijkheden van de videokaart. Dell komt met een 30" TFT scherm dat alleen via dual-link DVI volledig aan te sturen is. 2560x1600 resolutie.
Het is verdomd lastig om, met name over de Nvidia kaarten, concrete info te vinden. Nvidia geeft op haar website alleen een datasheet voor de Quadro kaarten. Natuurlijk als je een Quadro 4000 koopt dan heeft deze dual-link DVI. Maar die videokaart is bijna even duur als de verwachte aanschafprijs van de 30" monitor
- ATI geeft op haar website heel wat concretere info van de X1800 weet je gewoon dat één van de DVI aansluitingen DUAL-link is.
[ Voor 7% gewijzigd door jwpmzijl op 14-12-2005 02:23 ]
Hans van Zijl