Hoi,
Ik zit met een vervelend probleem. Ik zal eerst even mijn specs vermelden..
Asus A8V Deluxe
AMD 64 3200
2x 512 kingston pc3200
2x sata hitatchi raid 0 (op de onboard promise controller) (windows)
1x hitachi ata schijf (ook windows voor testing)
XFX 6800 LE
Probleem is als volgt:
Mijn XFX kaart doet vreemd. Elke keer als ik Windows installeer + de NVIDIA drivers kappen me spellen ermee (reboots, bsod's e.d.). Het begon met WOW... spel klapte er zonder reden uit. Vorige week nog feilloos kunnen spelen en heb ook nog een 3d mark 2k5 gerund zonder problemen.
Op me ATA schijf precies hetzelfde euvel.
Heb daarnet de kaart in een anders systeempje gestopt en 3d mark draaide (helaas) perfect.
Heb uit datzelfde systeem een radeon 9200se op mijn A8V geplaatst en die kaart doet ook vreemd.
Heeft iemand enig idee waar ik dit probleem zou moeten zoeken? Of is er iemand die een soort gelijk probleem heeft gehad met dit bordje? Het is echt onwijs vervelend
Ik zit met een vervelend probleem. Ik zal eerst even mijn specs vermelden..
Asus A8V Deluxe
AMD 64 3200
2x 512 kingston pc3200
2x sata hitatchi raid 0 (op de onboard promise controller) (windows)
1x hitachi ata schijf (ook windows voor testing)
XFX 6800 LE
Probleem is als volgt:
Mijn XFX kaart doet vreemd. Elke keer als ik Windows installeer + de NVIDIA drivers kappen me spellen ermee (reboots, bsod's e.d.). Het begon met WOW... spel klapte er zonder reden uit. Vorige week nog feilloos kunnen spelen en heb ook nog een 3d mark 2k5 gerund zonder problemen.
Op me ATA schijf precies hetzelfde euvel.
Heb daarnet de kaart in een anders systeempje gestopt en 3d mark draaide (helaas) perfect.
Heb uit datzelfde systeem een radeon 9200se op mijn A8V geplaatst en die kaart doet ook vreemd.
Heeft iemand enig idee waar ik dit probleem zou moeten zoeken? Of is er iemand die een soort gelijk probleem heeft gehad met dit bordje? Het is echt onwijs vervelend