| I've got permission to color outside the lines |
Rustig maar.. ik kan je niet helpen.. maar er is vast wel iemand die het weet
Met de cache divider kun je je processor verder overklokken.
Heb je een Asus K7V? Dan kun je op hun site een nieuwe BIOS downloaden waar je ook de cache divider mee in kan stellen.
Heb je een Asus K7V? Dan kun je op hun site een nieuwe BIOS downloaden waar je ook de cache divider mee in kan stellen.
Nope heb een Abit KA7
edit:
aandacht
aandacht
Verwijderd
Afhankelijk van je Mobo, van je GFD, van je Bios versie etc.
Meer info zou welkom zijn.
Rob
Meer info zou welkom zijn.
Rob
Bij mijn K7V kan ik de cache divider in mijn bios instellen ... voor jou abit zou ik het niet weten (Lijkt me wel omdat abit altijd goede overclock mogelijk heden heeft) anders zijn er progjes die je voor het opstarten kan draaien die de cache aanpassen .. ik draai mijn athlon 700@900 1.9 V cache van 2/5
Ik zou gewoon ff. naar de nieuwste bios flashen en dan kijken of ie het ondersteund. Sucses
Ik zou gewoon ff. naar de nieuwste bios flashen en dan kijken of ie het ondersteund. Sucses
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
oke dank, zal eens gaan zoeken in de bios, en weet er nog iemand hoe dat proggie heet??
Ff gegevens:
-Athlon 850
-Abit KA7 (heb de nieuwste bios flash)
-256 (133)rammetjes op cas 2
-Geforce ddr (hercules)natuurlijk geklokt
-Live 1024
-Goldfinger van Innovatek, geen idee hoe die
heet.
Kan het dus in de bios veranderen, er staat cpu L2 Cache id, en dan kan ik kiezen tussen
1/3, 1/2 en 2/5
en dan moet ik ook nog kiezen tussen cache van
1. SEC of NEC
2. Motorola of Mitsubishi
Wat kan ik het beste kiezen voor die 1/2, etc
En kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden wat voor een cache ik heb, dus een Nec, etc.. En of waar zou je dat kunnen vinden..
Kan iemand me precies vertellen wat dat doet?? Dat ik mijn comp ermee kan overklokken dat wist ik natuurlijk al.
-Athlon 850
-Abit KA7 (heb de nieuwste bios flash)
-256 (133)rammetjes op cas 2
-Geforce ddr (hercules)natuurlijk geklokt
-Live 1024
-Goldfinger van Innovatek, geen idee hoe die
heet.
Kan het dus in de bios veranderen, er staat cpu L2 Cache id, en dan kan ik kiezen tussen
1/3, 1/2 en 2/5
en dan moet ik ook nog kiezen tussen cache van
1. SEC of NEC
2. Motorola of Mitsubishi
Wat kan ik het beste kiezen voor die 1/2, etc
En kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden wat voor een cache ik heb, dus een Nec, etc.. En of waar zou je dat kunnen vinden..
Kan iemand me precies vertellen wat dat doet?? Dat ik mijn comp ermee kan overklokken dat wist ik natuurlijk al.
Kan iemand mij helpen??
Heb hem nu op 2/5 staat!! is dat het beste of kan ik hem beter ergens anders op zetten!!
Heb hem nu op 2/5 staat!! is dat het beste of kan ik hem beter ergens anders op zetten!!
Er zijn toch wel mensen die het mij uit kunnen leggen of toch weer niet??
Kan me niet voorstellen dat niemand dit weet?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!.
Jezus christus man 4 posts van je eige 8urelkaar je wil je post wel hooghouwe zeg, contact mun icq maar ff, hep ik un heel fijn progje voor nouw
I see dead pixels...
moet je op je cachecips kijken wat voor type je hebt, als je cache op 1/3 zet kun je misschien verder als 900 komen, ik zit op 950 met 2/5 cache.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Pagina: 1