[Flash] Flash movie vanaf CD-Rom meteen draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 20:40

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hey,

Ik heb een simpel programmaatje gevonden in flash wat ik ivm iemand uit de brand te helpen voor een computer cursus op een CD-ROM wil zetten.

Ik wil dit zodanig doen dat hij de CD-rom kan kopieren en deze zo in iedere pc van de cursisten kan doen en de les op kan starten. (Het programma is freeware uiteraard).

Het programmaatje bestaat geheel uit swf bestandjes en als je er 1 op start (namelijk het hoofdmenu) word je automatisch doorverwezen naar de andere.

Nu zoek ik dus eigenlijk een third party flash player die ik op de cd kan zetten en die dan 'on the fly' op iedere pc zich associeerd met de flash bestanden die ook op dezelfde cd staan.

Zo kan ik dus bijvoorbeeld een cd maken die op iedere pc af te draaien valt zonder problemen te hebben dat macromedia flash niet aanwezig is, of ontzettend veel beveiligingswaarschuwingen in Internet Exlporer op een pc waar service pack 2 op staat.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit het makkelijkste voor elkaar krijg?

BvD. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 14-12-2005 00:06 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Flash heeft toch de mogelijkheid om een executable te maken van je swf??
Verder zorgt een autorun.ini bestandje op de meest simpele manier ervoor dat ie automagisch geladen word als je de cd-rom in de speler doet.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 23:34
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:08:
Verder zorgt een autorun.ini bestandje op de meest simpele manier ervoor dat ie automagisch geladen word als je de cd-rom in de speler doet.
...of op je usb stick (?)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
En voor de echte Noob-oplossing kan je een greep doen in het Swish-assortiment : Swish Studio is als demo beschikbaar.

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
DJ_The_SP schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:05:
Ik wil dit zodanig doen dat hij de CD-rom kan kopieren en deze zo in iedere pc van de cursisten kan doen en de les op kan starten. (Het programma is freeware uiteraard).
;)

--
Het ging over een programma en niet over een website maar goed, sorry. :+

[ Voor 78% gewijzigd door Da_maniaC op 14-12-2005 17:40 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DJ_The_SP schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:38:
[...]
Het ging over een programma en niet over een website maar goed, sorry. :+
Maar Flash hoort hier wel... ;)

Vraag me even af wat het nut is van deze (IMO nutteloze) kick... Heb je de optie van [rml]hoihoihoihoi [/rml] al geprobeerd. Wat heb je zelf al geprobeerd om tot een oplossing te komen?

Simpelweg [google=flash convert to exe] geeft al meer dan genoeg hits, kan me niet voorstellen dat je daar nog niet hebt gekeken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 14-12-2005 18:01 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
en daarna een autoplay.inf geloof ik waarin je aangeeft wat automagisch gestart moet worden

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Flapietoetoe schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:21:
en daarna een autoplay.inf geloof ik waarin je aangeeft wat automagisch gestart moet worden
Autorun.inf bedoel je denk ik?

Daar ben ik al wat bekend mee idd.

Pagina: 1