asus vivo adapter

Pagina: 1
Acties:

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-07 16:12
Een tijdje geleden heb ik een ASUS V840 Deluxe tweede hands overgenomen.
Nu wil ik graag gebruik maken van de TV-out mogenlijkheden van deze kaart maar helaas had de vorige eigenaar de VIVO adapter niet meer en kan ik mijn TV niet op mijn computer aan sluiten.
In een poging om zo'n adapter te vinden heb ik het volgede al geprobeerd.
Ik heb zowel asus nederland als asus global in amerika gebeld maar die konden mij niet helpen.
Google heeft mij ook niet kunnen helpen evenals de search. Ik kwam wel dit tegen over iemand met het zelfde probleem maar die heeft het via zijn winkel op gelost en daar is geen algeme oplossing uit gekomen.

Daarom zou ik willen vragen weet iemand waat ik een asus vivo adapter kan vinden of weet iemad hoe zo’n ding in elkaar zit of zou iemand dit voor mij willen meten?

Indien dit zo zou zijn zou mijn dank groot zijn. _/-\o_

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Heb je al een bericht geplaats in de vraag en aanbod? Daar past dit wellicht beter

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 19:41
Heb je als eens gedacht aan ebay? :)

Lijkt me dat zoiets daar evt. wel aangeboden wordt

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-07 16:01
Ik heb hetzelfde ook gehad met mijn geforce FX5950 ultra, ook overal geweest en gevraagd.. maar nergens te krijgen.
In heb toen in de vraag en aanbod wel een advertentie geplaatst en daar heeft iemand op gereageerd met een oplossing.Die ik nu natuurlijk niet helemaal meer weet natuurlijk.
Maar het schijnt zo te zijn dat de VIVO kabels van MSI kaarten ook werken. Er zou ook een winkel of verkooplokatie zijn in Eindhoven. Maar precies weet ik het dus niet.
Misschien dat dit als aanknopingspunt kan dienen in je Queste naar een nieuwe kabel.

This message was deleted

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-07 16:12
Bedankt voor de reacties,
Ik heb ondertussen een advertentie geplaatst in V&A en marktplaats en abay afgezocht, maar dit heeft nog niet het gewenste resultaat alhowel er al wel een positieve reactie is.

Aangezien ik blijkbaar niet de enig ben met dit probleem zal ik als ik een oplossing heb de kabel eens door meten zodat andere deze in het vervolg zelf kunnen maken