port forwarding speedtouch 585i

Pagina: 1
Acties:

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-02 12:03
Ben de gehele dag reeds aan het zoeken op het net naar de oplossing maar kan het werkelijk nergen vinden.
Mijn probleem:

Ik had de 510i en ben overgestapt naar de 585i maar kan nergens in het menu vinden waar je de poorten kan forwarden.
Ik draai namelijk een eigen mailserver maar krijg de poorten niet open.
Weet iemand misschien of het uberhaubt wel mogelijk is met deze modem?
zoniet dan gaat hij weer de deur uit en gaat de 510 er weer aan.

• bmwman
Niemand bekend met deze modem?

Misschien dring ik wat aan, maar mijn mailserver en webserver liggen plat op het moment.

• bmwman
Die site ben ik reeds geweest maar daar wordt niet verteld hoe ik een poort kan forwarden naar een bepaald IP adres, en daar gaat het mij nu juist om.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bmwman schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:25:
Die site ben ik reeds geweest maar daar wordt niet verteld hoe ik een poort kan forwarden naar een bepaald IP adres, en daar gaat het mij nu juist om.
Je bedoelt naar een intern IP-nummer?

Dan ga je naar [Toolbox] [Game & Application Sharing]
Kies je voor "Assign a game or application to a local network device"
Daar ka je een nieuwe port forwarding maken of een bestaande kiezen. En daar kan je ook kiezen naar welke PC (intern IP-nummer) moet worden geforward.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 22:13
bmwman schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:25:
Die site ben ik reeds geweest maar daar wordt niet verteld hoe ik een poort kan forwarden naar een bepaald IP adres
Het staat er wel degelijk zo te zien :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• bmwman
Mag dan aan mij liggen maar wanneer ik daar ben kan ik toch echt geen ip nummer invullen hoor.
hooguit 5 cijfers kun je daar invullen, en een ip heeft er toch iets meer dacht ik.
Kijk maar op de site daar kun je het zelf zien dat je nergens een ip kunt invullen.

http://www.portforward.co...uch585i/Mystic_Island.htm

• 0siris
als ik even snel door de handleiding scroll, lijkt het er op dat die router jouw computer eerst als device moet kennen? Die webinterface ziet er tamelijk recht-toe-recht-aan uit. Als je er echt niet uitkomt, kun je de helpdesk bellen.

• bmwman
Vind het wel jammer dat ze dit niet gewoon in het menu zetten.
Denk er toch over om mijn 510i maar weer aan te sluiten.
Helpdesk bellen is een optie maar kost 70 eurocent pm, en je komt eerst een minuut of 5 in de wacht.

• bmwman
Is er ook niemand die weet hoe ik het kan doen dmv telnet>?

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Op de Game & Application Sharing pagina kan je toch gewoon een service assignen aan een device? Als het device gedetecteerd is, staat het in de dropdown list. Zo niet, kan je in de dropdown het onderste item ("<User-defined...> ") kiezen waarna je een tekstveldje krijgt waar je een IP adres kan invullen.
Of mis ik iets?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TaXaN schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:46:
Op de Game & Application Sharing pagina kan je toch gewoon een service assignen aan een device? Als het device gedetecteerd is, staat het in de dropdown list. Zo niet, kan je in de dropdown het onderste item ("<User-defined...> ") kiezen waarna je een tekstveldje krijgt waar je een IP adres kan invullen.
Of mis ik iets?
Ik heb het 18:36 al neer gezet hier, maar blijkbaar wil hij er niets mee doen :X

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Heb dat ding zelf ook en werkt exakt zoals op die site staat omschreven, maar ja, soms is lezen kennelijk te moeilijk...

• 0siris
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:50: Heb dat ding zelf ook en werkt exakt zoals op die site staat omschreven, maar ja, soms is lezen kennelijk te moeilijk...
Wat kennelijk het probleem is:
bmwman schreef: Mag dan aan mij liggen maar wanneer ik daar ben kan ik toch echt geen ip nummer invullen hoor. hooguit 5 cijfers kun je daar invullen, en een ip heeft er toch iets meer dacht ik.
Kijk maar op de site daar kun je het zelf zien dat je nergens een ip kunt invullen.
http://www.portforward.co...uch585i/Mystic_Island.htm

• bmwman
Ok ik had het dus inderdaad niet helemaal goed gelezen.
Het werkt nu weer en wou iedereen bedanken voor de hulp.

topic mag wat mij betreft dicht..
Pagina: 1