Web interface voor iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik ben op zoek naar een web interface voor iTunes zodat ik dus via mijn browser iTunes kan besturen.

Deze programmaatjes bestaan voor Apple maar ik heb het nodig voor een Windows XP machine en ik kan nada vinden!

Heeft iemand enig idee of deze progs voor Windows iTunes bestaan?

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!
Yup, vreemd dat ik daar overheen heb gekeken maar deze werkt niet (time-out) en hij is te beperkt; kan enkel een nummer zien en niet browsen in m'n collectie.

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 10:51
Er is nog zon soort programma waarmee je kan browsen aan de hand van album arts wat ook zijn eigen servertje heeft. Zo heb ik de browser van mijn PSP eens als ab gebruikt :P

Ik zal ff zoeken voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09 13:29

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!
Heb ik ook bekeken maar volgens mij moet ik hier een stuk extra hardware (squeezebox) voor aanschaffen terwijl ik tevreden ben met mijn huidige airport express.

De bedoeling is dat ik via mijn server, waarop mijn iTunes + muziek staat, d.m.v. een webpagina met elke willekeurige computer / pda mijn iTunes op die server kan bedienen.

......

• Steije
Dan lees je niet goed, er zit gewoon een webinterface in en ik bestuur mijn windows iTunes bak er draadloos mee.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Mouse!
Steije schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:34:
Dan lees je niet goed, er zit gewoon een webinterface in en ik bestuur mijn windows iTunes bak er draadloos mee.
Ai... 'k moet toch eens beter lezen! Het werkt nu bij mij. Thanx!!

Toch is dit niet optimaal; ik kan hierbij niet wisselen van Airtunesspeakers. Maar na (uiteraard) wat meer speurwerk blijkt dat Apple dit niet ondersteunt bij Win-pc.

Wellicht toch zelf maar eens wat code gaan tikken.

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
Mouse! schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:12:
[...]

[...]

Ai... 'k moet toch eens beter lezen! Het werkt nu bij mij. Thanx!!

Toch is dit niet optimaal; ik kan hierbij niet wisselen van Airtunesspeakers. Maar na (uiteraard) wat meer speurwerk blijkt dat Apple dit niet ondersteunt bij Win-pc.

Wellicht toch zelf maar eens wat code gaan tikken.
't is open source en het heeft een API, misschien kan je daar wat mee?

Pagina: 1