Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ik weet niet of je ISO's kan invoeren in winoncd, nog nooit geprobeerd.
die 2e is dat je met de 1e doorgaat
gebruik anders nero voor iso's!:)
Oh, als er bijvoorbeeld een open session is gebrand, beetje resume functie.Op vrijdag 19 januari 2001 19:10 schreef aftermath het volgende:
je moet de eerste hebben
die 2e is dat je met de 1e doorgaat
gebruik anders nero voor iso's!:)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Russian Blue Neji
Kate Bush
yepOp vrijdag 19 januari 2001 19:12 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Oh, als er bijvoorbeeld een open session is gebrand, beetje resume functie.
volgens winoncd: Continues a mulitsession recording of a data CD. Automatically imports last session of a disc in the recorder.
Works like a charm
Verwijderd
www.ahead.de
Wat is er mis met gewoon brnanden van de .iso naar de CD-rom??Op vrijdag 19 januari 2001 19:16 schreef Bigs het volgende:
Je moet de .iso renamen naar .raw, dan in WinOnCD een custom project maken, die file naar je cd slepen en kiezen voor 'track image'.
Works like a charm
En hoe te doen als ik dit wil instaleren op een computer met een lgeg HD.
Want ik had begerpen dat ik met een programmaatje dit moet uitpakken (isobuster).
Moet ik het dan uitgepakt op een cd branden(bootable)?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Gewoon spullen
Dat zijn allemaal demo's.Op vrijdag 19 januari 2001 21:51 schreef soepzooitje het volgende:
Wat Bigs bedoelt is waarschijnlijk dat WinOnCd geen extentie .iso kent en dat hij wel .raw kent !! Dus gewoon eigenlijk ff NERO binnen sluren en daar mee fikken !!
Russian Blue Neji
Kate Bush
1) indien leeg, vanaf het begin
2) indien data aanwezig, DAAR achter wegschrijven.
Aangezien je een (ISO)image hebt, zijn alle 2 de opties onbruikbaar, want je gebruikt deze 2 om gewoon bestanden aan een project toe te voegen.
Ik raad je dus aan te doen wat BIGS zegt (hierboven). Zou perfect moeten werken
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Waarom .raw, wat betekent de extensie(.raw). En ik begrijp het niet helemaal. Kan toch kiezen voor ISO branden.Op vrijdag 19 januari 2001 19:16 schreef Bigs het volgende:
Je moet de .iso renamen naar .raw, dan in WinOnCD een custom project maken, die file naar je cd slepen en kiezen voor 'track image'.
Works like a charm
Waarom zou winonCD geen .iso kennen, kan er toch duidelijk uit kiezen.
Wil effe duidelijk uitleg, dus dat ik weet waarom ik het doe.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dat ISO9660 slaat trouwens op het bestandssysteem waarmee de CD is ingedeeld.
Maar wat doe je nou moeilijk? Je wilt toch gewoon een Linux cdtje branden
Ja, maar als jullie meoilijk doen, duh.Op zaterdag 20 januari 2001 19:11 schreef Bigs het volgende:
WinOnCD noemt z'n track images nou eenmaal .raw en niet .iso. Net zoals CDRWin .bin gebruikt en Nero .nrg.
Dat ISO9660 slaat trouwens op het bestandssysteem waarmee de CD is ingedeeld.
Maar wat doe je nou moeilijk? Je wilt toch gewoon een Linux cdtje branden
Ik moet dus gewoon voor optie 1 kiezen, en dan gewoon branden, want zoals je eht nu zegt, dan zet WinONCD het zelf om naar .raw :?:?:?:?:?
Als er nou duidelijk uitleg wordt gegevne wat je dan doet als jet dit en dat doet, dan begrijp ik het sneller.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Russian Blue Neji
Kate Bush