Toon posts:

bij dvd geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb gister een dvd gebrand, via www.sectie.be. Alles was gelukt het branden enz, maar nu zit ik met een probleempje als ik de dvd in de dvd speler stop, krijg ik geen geluid!!! :(:( (ik heb het geluid van mijn tv wel aangezet ;) )

Weet iemand wat mijn probleem is of heeft iemand andere programma's waar ik mee kan werken. Ik moet een .avi bestand overzetten naar een dvd'tje (.vob enz) Zodat ik dit dvd'tje gewoon kan afspelen in mijn dvd speler.

MVG
Lesley

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

zoals al in je vorige gesloten topic gezegd: www.doom9.nl pak een guide, volg die net zo lang tot het werkt of koop voor 40 euro een all in one player als je niet het geduld / experminteren etc op kunt brengen om het werkend te krijgen

oja en groeten en afsluiten hoeft niet op tweakers :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ray op 13-12-2005 21:43 ]

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 19:11
Misschien staat je speler wel op DTS.

• Arnout
  • Laatst online: 21-08 21:42
Volgens DVD standaard moet het geluid AC3 zijn. Zie daar niks van terug in je topicstart.

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 19:11
Arnout schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:01:
Volgens DVD standaard moet het geluid AC3 zijn. Zie daar niks van terug in je topicstart.
Nee hoor ik heb The Eagles Hell Freezes Over daar zit helemaal geen AC3 op.

• Ray
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

die dvd heeft alleen pcm en dts idd maar wat heeft dat met de avi van TS de maken ? avi's met dts bestaan volgens mij niet eens. je hebt trouwens wel zoiets als mpeg 5(?) geluid die je bij een svcd op kan plakken maar goed dat is weer een heel ander gebied (klinkt trouwens wel super goed!)
Pagina: 1