bestanden verwijderd vanuit bulletproof, hoe terug te halen?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:08
Mijn vriendin wilde via bulletproof ftp de bestanden van de ftp-server verwijderen, maar nu heeft ze in plaats van de bestanden in de rechterkolom de bestanden van de linkerkolom verwijderd |:( Oftewel: bestanden definitief weg, ook niet in de prullenbak. Weg 5 dagen werk aan haar website.

De vraag is nu of deze bestanden weer terug te halen zijn. De PC is uiteraard direct uitgezet, anders wordt de kans nog kleiner dat ze terug te halen zijn. Het betreft een windows XP installatie, NTFS geformatteerd. Het gaat om 70 bestanden......

Kansloos? Of is er toch nog een manier om het te redden?

Verwijderd

R-studio ntfs

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Windows herstelpunt aangemaakt? (Ik zeg maar wat hoor)

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor veel over het programma GetDataBack. Dat zou met pas verwijderde bestanden nog wel iets moeten kunnen:

http://www.runtime.org/

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

File-recovery programma's zoeken. Staat ook in de FAQ? (weet alleen niet welke :P)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Syntagma schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:29:
Windows herstelpunt aangemaakt? (Ik zeg maar wat hoor)
Pas dan en beetje op met wat je zegt want het zullen geen systeembestanden zijn die zijn weggeknikkerd en een herstelpunt terugzetten doet dus veel meer kwaas dan goed ;)

En inderdaad: in de Software Algemeen en in de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ's staat alles dat je moet weten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Heb regelmatig met GetDataBack verwijderde bestanden terug weten te halen.
Heb ook goede ervaringen met BadCopy, waarmee ik zelfs nog fotos wist terug te halen van een geformatteerd SD-kaartje.
Pagina: 1