[iPod] Foto volgorde aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelsejan
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-07-2013
Kan iemand me vertellen hoe ik foto's op een door mij gewenste volgorde op m'n iPod krijg.
Hier http://www.ilounge.com/in...e-to-ipod-photo-pictures/ is te lezen dat ze gronologisch worden geplaatst maar als ik de timestamp van de foto's aanpas blijven ze toch in de oorspronkelijk volgorde staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:17
In je library staat alles op chronologische volgorde, maar als je een album maakt dan kun je zelf weten welke foto's je wilt zien in welke volgorde :) Dit werkt prima voor mij.

Misschien dat dat niet werkt als je niet met een iPhoto library synchroniseert, maar daar valt weinig over te zeggen aangezien je niet aangeeft welke applicatie je gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:06
Over welke iPod hebben we het, en met welke firmware? Wil je dit nog even toevoegen in je startpost, dan pas ik de titel nog even voor je aan, "foto volgorde" "[iPod] Foto volgorde aanpassen?".

• engelsejan
Ik heb een iPod 5G, gekoppeld aan een PC. Foto's synchroniseer ik door in het iPodmenu foto's een dir aan te wijzen waar mijn foto's staan.
Ik heb de foto's als filenaam een oplopend nummer gegeven en in die volgorde opnieuw weggeschreven zodat ook de timestamp in die volgorde oploopt. Maar na opnieuw synchroniseren van mijn iPod hebben de foto's daarop nog steeds dezelfde, verkeerde, volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Denk dat de ipod kijkt naar de meta-data die in de foto's opgeslagen is (EXIF) en niet naar de wijzigingsdatum van het bestand zelf.

Kijk eens met een EXIF tooltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelsejan
Heb ik ook al aan gedacht, er staan 3 timestamps (Datetime, DateTimeOriginal, DateTimeDigitized) in de exif informatie maar ook die lopen geen van drieën synchroon met de fotovolgorde op m'n iPod.
Pagina: 1