Pass applicatie aanpassen binnen MYSQL

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20
Er is gister ingebroken in mijn forum. Ik had een bestand in mijn installatie vergeten op 664 te zetten en nu is de database geleegd en mijn admin pass verzet door een onverlaat. (ja ik weet het, erg erg stom van me...)

Nu heb ik een backup van gister geimpoteerd, nu vroeg ik me eigenlijk af hoe ik een password kan generenen en aanpassen in de MYSQL tabel?

Het gaat om Invisionboard, pass ziet er zo uit in de mysql table: 3da8fc7916f71a95e37427cea0ee9004

Ik vroeg me dit af, ik kan er verder niets over vinden en ben hier niet bekend mee..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Twpk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-02 13:03
code:
1
2
3
<?
echo md5("nieuw_wachtwoord");
?>

en invoeren maar? Ik neem aan dat het gewoon een md5 hash is.

[ Voor 61% gewijzigd door Twpk op 13-12-2005 21:13 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SQL:
1
UPDATE tabel SET password_field = md5('je nieuwe wachtwoord') WHERE blaat=iets

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20
Thanks ppl!

Heb de database weten te importeren en password weer goedgezet! De scriptkid had me op lvl2 gezet wat wil zeggen dat ik een guest was ;)

In phpMyAsql kun je dit heel makkelijk doen door "PASSWORD" te kiezen en wat in te voeren!

Wat nu alleen klote is, nadat ik de database importeer en ik laad het forum dan verschijnt er een wit scherm zonder iets... Er zit iets fout in de connectie naar de mysql server, dat wordt nog leuk om uit te zoeken :(

Thanks so far

[ Voor 11% gewijzigd door paradoXical op 14-12-2005 07:48 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.