Toon posts:

ik, pc-leek, zoek een pc ¤400,-

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een nieuwe pc nodig. Alleen voor een leek is er geen doorkomen aan om er zelf een samen te stellen. Ik wordt niet erg veel wijs uit de wat past bij elkaar topic. Ik hoop dat u allen mij van nuttige tips kan voorzien.
Het volgende heb ik nodig voor een max van €400,- :
- Behuizing (met voeding)
- Moederbord
- processor (liefst P4, heb me laten vertellen dat dit beter is voor videobewerking)
- geheugen (liefst 1G)
- Videokaart (niet van groot belang, max 128 mb)

Gaat voornamelijk worden gebruikt voor tekstverwerking en andere studiedoeleinden. Maar tevens wil ik er mijn vakantiefilms mee kunnen bewerken en af en toe een spel op kunnen spelen.
Beeldscherm, floppydrive, dvdbrander, hardeschijf enz zijn aanwezig.
Ik hoop spoedig iets te horen!

Groet, Wilber

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 21:17 ]

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Waarom koop je zo'n ding niet bij mediamarkt of dergelijke zaak ?
Heb je lekker goedkoop (want voor 400 ga je zowieso niet veel hebben), en moet je je hoofd niet breken over technische kwesries.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Denk dat je Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? beter eerst even door kunt lezen. :P Alles is te vinden in de Pricewatch, je kunt er heel gemakkelijk wat bij elkaar zoeken :)

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
voor 400 euro kan je alleen een veredelde typemachine bouwen (geschikt voor office en internet)
Oude spellen zullen ook wel werken (maar dan wel alles op low), maar de nieuwste zul je nooit kunnen spelen.
Videoverwerking gaat ook wel op zo'n pc, maar erg traag.

Met het dubbele kom je meer in de richting van een normale pc geschikt voor wat jij ermee wilt.

Om je pc te maken moet je de goedkoopste processor nemen (desnoods een sempron/celeron), met geheugen, een asrock-moederbord en de goedkoopste kast met aardige voeding. (aopen-kast van 50 euro incl 300W voeding). Je zal dan echt niet veel overhouden voor een videokaart.
Wellicht kan er een 6600 vanaf.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Willie1984, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.