My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant
Dat jij nou zo lui bent om die icoonnaam niet te veranderen is toch niet React z'n schuld 
De melding zou wel uitgebreid moeten worden met de melding dat het is mis gegaan, maar renamen? Nah..
De melding zou wel uitgebreid moeten worden met de melding dat het is mis gegaan, maar renamen? Nah..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Gemak dient de mens... niet renamen kies je voor, maar ik post dit omdat ik niet zag (behalve aan het onveranderd zijn van mijn icon) dat het uploaden mislukt was en ik miste al helemaal de reden waardoor dat dan mislukt was.
My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant
Ik zou eerlijkgezegd verwachten dat als de icons dezelfde bestandsnaam hebben ik een waarschuwing krijg met de vraag of ik het bestand wel overschrijven, en zoja, dat het dan het icon vervangt met dezelfde naam. Zonee, gebeurt er niks, en kan ik het icon renamen. En dat lijkt me ook het gewenste gedrag
.
Voor zover ik kan zien (haven't tested yet) zal een uploaded icon met dezelfde naam als een reeds bestaand icon laatstgenoemde nu overschrijven. Het lijkt me inderdaad wel wenselijk om daar een check op te hebben.
Intentionally left blank
Check ingebouwd in SVN
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()