Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feedback] icon met zelfde naam

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008

• Jurgle
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 15:05

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
Net heb ik mn icon geupdate (icon #2)... daar was ik niet helemaal tevreden over en na wat photoshop wilde ik icon #3 uploaden die, door ps lokaal overschreven, dezelfde naam had. Dit gaat mis. Ok, misschien logish, maar ik keer gewoon terug naar mijn profiel ipv een melding te krijgen dat de bestandsnaam al bestaat. Ik krijg zowieso geen melding dat het is mislukt. Misschien dat dat gemeld kan worden of dat React het gewoon renamed?

My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat jij nou zo lui bent om die icoonnaam niet te veranderen is toch niet React z'n schuld :P

De melding zou wel uitgebreid moeten worden met de melding dat het is mis gegaan, maar renamen? Nah.. :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Jurgle
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 15:05

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
Gemak dient de mens... niet renamen kies je voor, maar ik post dit omdat ik niet zag (behalve aan het onveranderd zijn van mijn icon) dat het uploaden mislukt was en ik miste al helemaal de reden waardoor dat dan mislukt was.

My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Ik zou eerlijkgezegd verwachten dat als de icons dezelfde bestandsnaam hebben ik een waarschuwing krijg met de vraag of ik het bestand wel overschrijven, en zoja, dat het dan het icon vervangt met dezelfde naam. Zonee, gebeurt er niks, en kan ik het icon renamen. En dat lijkt me ook het gewenste gedrag :) .

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik kan zien (haven't tested yet) zal een uploaded icon met dezelfde naam als een reeds bestaand icon laatstgenoemde nu overschrijven. Het lijkt me inderdaad wel wenselijk om daar een check op te hebben.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Check ingebouwd in SVN

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.