Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TomTom GO sd-kaart beschrijven?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Binnenkort krijgt mijn vader zijn TomTom Go. Benelux is hier al op geinstalleerd. Maar over twee weken gaan we naar Oostenrijk en zouden we ook graag gebruik willen maken van het navigatiesysteem.

Ik maak veel gebruik van nieuwsgroepen dus de software binnenhalen voor Oostenrijk zal geen probleem zijn, maar hoe krijg ik het op de TomTom? Ik hoorde dat er een SD-kaartje in kan, maar hoeveel mb moet ik nemen en hoe krijg ik het op dat SD-kaartje? Ik beschik namelijk niet over een cardreader in mijn computer. En al zou ik een cardreader kopen kan ik dan wel inladen op het kaartje?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

Wij helpen niet met illegaal verkregen software, helaas.

Het algemeen beleid #copyright

[ Voor 35% gewijzigd door Nik op 13-12-2005 20:37 ]

Verwijderd

Voor zover ik weet:

als je de kaart in de reader van de Go stopt, en deze via USB met de pc verbind zou je via de software de kaart moeten kunnen instaleren op de kaart.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:37:
Voor zover ik weet:

als je de kaart in de reader van de Go stopt, en deze via USB met de pc verbind zou je via de software de kaart moeten kunnen instaleren op de kaart.
Is niet de bedoeling dat je hem helpt zegmaar. Beter dit -> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Policy - Gadget Talk (update: 28/11/2005) Betwijfel trouwens of hij hier hoort.

Het algemeen beleid #copyright

[ Voor 33% gewijzigd door DaannO op 13-12-2005 20:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:37:
Voor zover ik weet:

Jeuw bedankt :D

delete dit topic maar is namelijk illegale software B)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ lijkt me duidelijk..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.