Ik heb een Razor Copperhead muis gekocht, dit is een niet-draadloze usb muis. Zodra ik de muis in windows erin plug, wordt hij meteen gevonden en worden de drivers automatisch geinstalleerd. Wanneer ik de computer vervolgens reboot, wordt de muis niet meer gevonden, pas als ik het usb stekkertje eruit en weer erin stop, wordt de muis weer gevonden. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Eventueel benodigde informatie:
- Windows XP Service Pack 2
- Razor Copperhead niet-draadloze usb muis
- Systeem heeft net nieuwe installatie van Windows gehad, aangezien er veel virussen op zaten, waar ik dacht dat het eventueel aan kon liggen
- De muis werkt op een ander systeem wel zoals het hoort
- De muis heeft een blauwe led, ook als de muis niet gevonden wordt brand de blauwe led wel gewoon (blauwe led brand alleen als het usb stekkertje aangesloten is)
Eventueel benodigde informatie:
- Windows XP Service Pack 2
- Razor Copperhead niet-draadloze usb muis
- Systeem heeft net nieuwe installatie van Windows gehad, aangezien er veel virussen op zaten, waar ik dacht dat het eventueel aan kon liggen
- De muis werkt op een ander systeem wel zoals het hoort
- De muis heeft een blauwe led, ook als de muis niet gevonden wordt brand de blauwe led wel gewoon (blauwe led brand alleen als het usb stekkertje aangesloten is)