Toon posts:

[Gezocht] Webgain VisualCafé 4.1a

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben nu al een tijdje aan het programmeren met Java op school (dikke pret, klasgenoten helemaal in de war "wtf hoe doe je dat?" >:)) en ik wil dit thuis ook kunnen oefenen.

Ik heb dus dan ook een boekje gekregen met netjes VisualCafé Standard edition 4.1a erbij op een CD. Dus ik denk ik installeer dat eventjes :)

An error occurred during the data move process -115

:o Bah, CD is niet goed :( :P

Goed, dus ik vraag aan leraar: Hey man, kun jij misschien even een kopietje branden voor me?
Nee, dat kan niet.. etc etc allemaal slap gelul :o
Klasgenoten hebben óf helemaal geen CD, of een volledig bekrasde. Niemand kan dus thuis programmeren :+ (En daar betaal je uiteraard de volle prijs voor.. dankjewel Van Dijk boeken :o)

In ieder geval, ik heb me dus helemaal suf gezocht naar een download link voor dit programma.. De website van Webgain bestaat niet meer (althans, dat is een of andere vage searchengine geworden) en ik kan ook geen enkele mirror vinden.

Zou iemand mij kunnen helpen aan een mirror? Misschien heeft iemand nog dit CD'tje op hun FTP staan oid? :?

Bedankt voor de hulp alvast :)

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het produkt VisualCafe is verkocht door WebGain aan TogetherSoft (Borland dus), wellicht dat je daar iets op vindt? En anders overstappen naar JBuilder oid....of het gratis Eclipse

En je kunt natuurlijk contact met Van Dijk opnemen of zij iets voor je kunnen betekeken.

[ Voor 19% gewijzigd door MissingDog op 13-12-2005 20:12 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:00
Idd contact opnemen met VanDijk

Mijn CD was ook bekrast, doorgegeven.. paar weken later had k een NIEUW boek met een NIEUWE CD... en mocht het oude boek houden (of vernietigen ;))..

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36
van dijk boeken ff bellen dat je een product wenst dat werkt :?

En anders tegen leraar zeggen dat je een licentie hebt gekocht voor gebruik van de software. Of je die software nou op een cd, in een boek of op een floppie bewaard zal de software maker een biet wezen.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dan maar Van Dijk bellen dan.. beter over een maand die CD dan helemaal niet..

Toch wel stom dat er nergens gewoon ff een mirror te vinden is van VisualCafé :|

Ik heb inmiddels dat Jbuilder.. mooi programma :)

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb die versie thuis liggen. Mail me

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan :)

Wat mij betreft kan deze gesloten worden, thanks all :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik sluit dit topic. De software is copyrighted, dus mag niet via GoT verspreid worden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.