Hallo,
Sinds mijn TV stuk is doet mijn xbox niet veel meer (nee hij is niet stuk), ik speel er gewoon weinig op.
Nu heb ik VIVO op mijn kaart zitten, nu is de vraag. Hoe kan ik die Video In bekijken, want de xbox zit GOED aangesloten. Hoop ik..
Problemen:
1- Welk programma moet ik gebruiken wil ik het beeld zien? (nee webcam staat ie ook niet tussen)
2- Welke drivers moet ik gebruiken?
Oorzaken (mischien):
1- Omega Drivers?
2- Toch mischien verkeerd aangesloten? (Het gele plugje met het pijltje naar binnen)
3- Verkeerde instellingen in Catalyst Center?
Mijn PC:
Pentium M740
Asus P4P800-e Deluxe
2x 512MB PC4000
Asus x850xt PE met video in/out en HDTV en DVI-I
Ik gebruik de laatste Omega Drivers!!!!
Grtz FiXeR.nl
Ja ik heb de Video Out FAQ gelezen, en de search gebruikt (maar die deed het niet helemaal)...
Als er iets mist zeg het dan!
Sinds mijn TV stuk is doet mijn xbox niet veel meer (nee hij is niet stuk), ik speel er gewoon weinig op.
Nu heb ik VIVO op mijn kaart zitten, nu is de vraag. Hoe kan ik die Video In bekijken, want de xbox zit GOED aangesloten. Hoop ik..
Problemen:
1- Welk programma moet ik gebruiken wil ik het beeld zien? (nee webcam staat ie ook niet tussen)
2- Welke drivers moet ik gebruiken?
Oorzaken (mischien):
1- Omega Drivers?
2- Toch mischien verkeerd aangesloten? (Het gele plugje met het pijltje naar binnen)
3- Verkeerde instellingen in Catalyst Center?
Mijn PC:
Pentium M740
Asus P4P800-e Deluxe
2x 512MB PC4000
Asus x850xt PE met video in/out en HDTV en DVI-I
Ik gebruik de laatste Omega Drivers!!!!
Grtz FiXeR.nl
Ja ik heb de Video Out FAQ gelezen, en de search gebruikt (maar die deed het niet helemaal)...
Als er iets mist zeg het dan!