[ATI] Vivo Video In bekijken?

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hallo,

Sinds mijn TV stuk is doet mijn xbox niet veel meer (nee hij is niet stuk), ik speel er gewoon weinig op.

Nu heb ik VIVO op mijn kaart zitten, nu is de vraag. Hoe kan ik die Video In bekijken, want de xbox zit GOED aangesloten. Hoop ik.. :+

Problemen:

1- Welk programma moet ik gebruiken wil ik het beeld zien? (nee webcam staat ie ook niet tussen)
2- Welke drivers moet ik gebruiken?

Oorzaken (mischien):

1- Omega Drivers?
2- Toch mischien verkeerd aangesloten? (Het gele plugje met het pijltje naar binnen)
3- Verkeerde instellingen in Catalyst Center?

Mijn PC:

Pentium M740
Asus P4P800-e Deluxe
2x 512MB PC4000
Asus x850xt PE met video in/out en HDTV en DVI-I

Ik gebruik de laatste Omega Drivers!!!!

Grtz FiXeR.nl
Ja ik heb de Video Out FAQ gelezen, en de search gebruikt (maar die deed het niet helemaal)...

Als er iets mist zeg het dan!

Verwijderd

Met DScaler zou dit moeten kunnen. Onder 'source' de Ati Rage Theater aanklikken.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:28:
Met DScaler zou dit moeten kunnen. Onder 'source' de Ati Rage Theater aanklikken.
Dat zie ik dus niet staan...

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

BJD

Ik weet dat je bij Nvidia een extra VIVO driver moet installeren naast de graka driver. Ik weet alleen niet of dat bij ATI ook zo is :) Ik gebruik als programma ASUS DVCR 2.5, deze is gratis te downloaden van de asus site.

Verwijderd

Misschien dat bij de Omega drivers de WDM-drivers voor de Rage Theater niet inbegrepen zijn. Die kun je dan alsnog downloaden van de Ati-site en installeren.
Onder Apparaatbeheer moet de Rage Theater vermeld staan onder Besturing voor geluid, video en spelletjes.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Maar ik heb geen All-In-Wonder geloof ik, iig staat het er niet op..
Even voor de duidelijkheid het gaat dus om DEZE kaart:
Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/810%5Cimages%5Cproducts%5C482%5C482_m.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door FiXeR.nl op 14-12-2005 15:44 ]

• FiXeR.nl
  • Niet online
Kick want het loopt niet erg hard, en het is nog steeds niet gelukt 8)7 8)7

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:05
Heb ooit eens een programmatje gevonden waarmee je het beeld kon zien dat je op de TV-in zette. Zal hem er weer even bij zoeken...

//edit
Gevind. Dat is FullScreenTV geweest. Zie http://iridia.ulb.ac.be/~fvandenb/tools/tools.html voor de site of download hem hier direct.

Die geeft dus gewoon het nikomende beeld full-screen weer. Heb hem zelf geprobeerd te gebruiken om het beeld van een playstation2 op een pc-beamer (enkel VGA-in) weer te geven, helaas werd mijn videokaart (Pinnacle DV10+) niet ondersteunt.

[ Voor 66% gewijzigd door frickY op 15-12-2005 15:53 ]

• FiXeR.nl
  • Niet online
frickY schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:44:
Heb ooit eens een programmatje gevonden waarmee je het beeld kon zien dat je op de TV zette. Zal hem er weer even bij zoeken...
Ik weet wel hoe ik hem kan bekijken, maar ik krijg het niet werkend.. Welke drivers? (ik heb zelf ati en omega geprobeert?) (ATI Rage ofzo?)

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:40:
Maar ik heb geen All-In-Wonder geloof ik, iig staat het er niet op..
Even voor de duidelijkheid het gaat dus om DEZE kaart:
Bij die link, klik op download. Download de laatste drivers en evt. dat enhanced driver gebeuren, download de bijbehorende utilities. Gaat werken?
Je had anders ook even de handleiding van je kaart kunnen raadplegen. Of als je deze niet meer had hem van de Asus site kunnen plukken, hij is er ook in het Nederlands zelfs.
*zucht*

• FiXeR.nl
  • Niet online
Blorgg schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:56:
[...]

Bij die link, klik op download. Download de laatste drivers en evt. dat enhanced driver gebeuren, download de bijbehorende utilities. Gaat werken?
Je had anders ook even de handleiding van je kaart kunnen raadplegen. Of als je deze niet meer had hem van de Asus site kunnen plukken, hij is er ook in het Nederlands zelfs.
*zucht*
En die gaat alleen over de tools zoals splendit.. *Zucht*

Maargoed, het topic kan dicht.. want dankzij mijn jaren lange ervaring en intensief speurwerk heb ik deze zaak tot een goed einde gebracht. :+ . (kheb het aan me vader gevraagd) 8)7

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

eh als je dan toch de moeite neemt om er een topic over te starten, deel je oplossing dan ook even met ons, zodat zelfde vragen in de toekomst niet alleen een hit vinden maar ook een oplossing...

tis geven en nemen...... :>

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• FiXeR.nl
  • Niet online
sain onez schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:27:
eh als je dan toch de moeite neemt om er een topic over te starten, deel je oplossing dan ook even met ons, zodat zelfde vragen in de toekomst niet alleen een hit vinden maar ook een oplossing...

tis geven en nemen...... :>
:+ Ik had nu de allerallernieuwste drivers gewoon van de Asus site geplukt, en geinstaleerd... in eerste instantie werkte het "nog" niet. Toen gereboot na de instalatie, met de XBOX AAN!, toen gekijken.. en hij vond hem! Even de instellingen naar PAL_B gezet, nu is het alleen nog kut reso, maar het is alleen even om hem te confugreren...

_/-\o_ Maar toch allemaal bedankt _/-\o_ , laat hopen dat mensen nog ooit iets aan mijn topic hebben O-)

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

oke, das al een stuk informatiever/makkelijker bij soortgelijke problemen.. :+ _/-\o_

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1