[XP] Wireless Signaal valt weg

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zit te twijfelen over de juiste plek om het te posten, maar het lijkt mij een software probleem?

Sinds 2 dagen valt mijn Wireless Signaal weg. Hij begint bij 11Mbit. 2 minuten later 5,5 en nog 2 minuten later is er 1 over. Even later heb ik helemaal geen connectie meer (hoewel hij wel op die 1Mbit blijft staan).

Als ik de verbinding "repair" doet hij het weer prima, en begint het verhaal van voren af aan. Ik heb echt geen idee wat het kan zijn. De Wireless Router staat al een jaar op dezelfde plek. Natuurlijk heb ik alles gere-boot (spelling slaat nergens op :) ) en gecontroleerd al daar. De router zelf zegt dat hij geen problemen heeft.

Ik draai WinXP Tablet SP2 en heeb een Intel2200BG wireless kaart.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet even je OS in de titel, per de Windows Operating Systems - Policy. Het tabletdeel laat ik even weg, aangezien het niet specifiek over tabletfuncties gaat :)

Misschien op een ander kanaal? Andere firmware? Watvoor AP heb je?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
sanfranjake schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:32:
Ik zet even je OS in de titel, per de Windows Operating Systems - Policy. Het tabletdeel laat ik even weg, aangezien het niet specifiek over tabletfuncties gaat :)

Misschien op een ander kanaal? Andere firmware? Watvoor AP heb je?
Kanalen allemaal geprobeerd. Ik heb een Belkin Wireless Router op 11Mbit. Hij praat met 54Mbit kaartjes in mijn laptops, en dat heeft hij altijd goed gedaan. Het gaat nu op 1 laptop steeds mis.

Laatse firmware active :)