[BOINC] Upgraden boinc client 4xx naar 5xx

Pagina: 1
Acties:

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Rosetta en Alien hunters >:)

Misschien kunnen jullie mij verder helpen. Ik ben van plan om van versie Boinc 4.78 naar 5.1 te upgraden als gevolg van betere berekening van de tijd. De oude versie blijft hangen op 4 uur terwijl ik een SETI WU in een 27 minuten verwerk :9 . Daardoor kan ik dus nooit met 15 voorraaddagen een megaflush realiseren!!

Is het mogelijk om te upgraden zonder je verse voorraad WU's kwijt te raken [dmv uninstall]. Helemaal nu omdat SETI weer online begint te komen...

In de forums van Berkeley kwam ik geen oplossing tegen [en ik kijk er toch regelmatig]. Heef iemand ervaringen ermee? Of moet ik maar gewoon mijn huidige voorraad crunchen en daarna upgraden...

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Black Piet schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:17:
Rosetta en Alien hunters >:)

Misschien kunnen jullie mij verder helpen. Ik ben van plan om van versie Boinc 4.78 naar 5.1 te upgraden als gevolg van betere berekening van de tijd. De oude versie blijft hangen op 4 uur terwijl ik een SETI WU in een 27 minuten verwerk :9 . Daardoor kan ik dus nooit met 15 voorraaddagen een megaflush realiseren!!

Is het mogelijk om te upgraden zonder je verse voorraad WU's kwijt te raken [dmv uninstall]. Helemaal nu omdat SETI weer online begint te komen...

In de forums van Berkeley kwam ik geen oplossing tegen [en ik kijk er toch regelmatig]. Heef iemand ervaringen ermee? Of moet ik maar gewoon mijn huidige voorraad crunchen en daarna upgraden...
Ik heb 1 keer boinc geherinstalleerd, zonder vooraf iets te verwijderen en nadat ik wat problemen kreeg(client die vroeg om een proxyadres te geven) werkte het perfect en stonden de vroeger gedownloade + afgewerkte jobs er nog.

Maar, voor alle zekerheid zou ik nog wat wachten op meer ervaringen...

Verwijderd

gewoon je project map back uppen en later weer terug zetten, kan er gewoon overheen installen naar mijn mening! gaat goed hier.

btw 15 dagen rosetta wu's ? :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 20:44 ]

• Black Piet
  • Niet online
Ik heb op 1 pc maar geen nieuwe WU's aangevraagd.... heb een paar nieuwe amerikaanse sites ontdekt die ook geoptimaliseerde SETI science apps hebben met mensen met een verwerkingstijd van 20 minuten _/-\o_ [tenminste, dat zeggen ze]

Maar voor die versie moet ik naar de nieuwe versie overstappen....
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:42:
Ik heb 1 keer boinc geherinstalleerd, zonder vooraf iets te verwijderen en nadat ik wat problemen kreeg(client die vroeg om een proxyadres te geven) werkte het perfect en stonden de vroeger gedownloade + afgewerkte jobs er nog.
Hmmm...en was dat een overstap van versie Boinc 4.7xxx naar Boinc 5.2xxx??
Maar, voor alle zekerheid zou ik nog wat wachten op meer ervaringen...
Ik ga denk ik maar even door met crunchen...die nieuwe science app is al twee keer sneller!!
Nogmaals, maar altijd makkelijk! Zorg wel dat je een goede boinc client hebt die goed rekent en upgrade per dag maar 1 pc [anders zit je aan je maximum]
Exit the core client, edit global_prefx.xml
Change line <work_buf_min_days>15</work_buf_min_days> to whatever you want. max is 15 now. Then launch the core client and select project, hit "update." Then on the project's homepage, cache is set to your preference.

[ Voor 25% gewijzigd door Black Piet op 13-12-2005 21:33 ]

Mooooooeeeee......

• Black Piet
  • Niet online
Heb inmiddels al mijn clients overgezet.

Het blijkt inderdaad dat als je je Boinc uninstalled, je sciencegegevens gewoon blijft staan op de locatie waar ze stonden.

Derhalve is het dan alleen nog upgraden van Boinc met optimized boinc client en klaar is kees

Slot mag nu wel!

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Nou wil wel graag weten waar die 20 minuten versie staat... :P
Pagina: 1