Ik heb de volgende div's om een weblog comment te stylen:
Als ik inlog, plaats ik een edit en delete link naast de commenthead. Deze plaats ik in een aparte div:
Ik wil dit als volgt weergeven:
Met andere woorden: de edit en delete link moeten rechts uitgelijnd worden op dezelfde regel als de naam van de commenter en de tijd. Ik gebruik de volgende css:
De commentadmin div komt nu wel rechts te staan, maar niet op dezelfde regel:
Wie kan mij vertellen hoe dit wel moet? Ik heb al geprobeerd om .commenthead float:left mee te geven, maar dat werkt ook niet
HTML:
1
2
3
4
| <div class="comment"> <div class="commenthead">Reveller @ 13-12-2005</div> <div class="commentbody">Dit vind ik ervan!</div> </div> |
Als ik inlog, plaats ik een edit en delete link naast de commenthead. Deze plaats ik in een aparte div:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
| <div class="comment"> <div class="commenthead"> Reveller @ 13-12-2005 <div class="commentadmin">edit delete</div> </div> <div class="commentbody">Dit vind ik ervan!</div> </div> |
Ik wil dit als volgt weergeven:
code:
1
2
3
4
5
6
| Reveller @ 13-12-2005 edit delete Dit vind ik ervan! Nogiemanddiereageerde @ 12-12-2005 edit delete Je haalt me de woorden uit de mond! Ik vind precies hetzelfde... |
Met andere woorden: de edit en delete link moeten rechts uitgelijnd worden op dezelfde regel als de naam van de commenter en de tijd. Ik gebruik de volgende css:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| .comment { display : block; border-top : 1px dotted #D3EAC0; padding : 5px 0px 5px 0px; word-wrap : break-word; margin-bottom : 10px; } .commenthead { font-weight : bold; } .commentadmin { float : right; } |
De commentadmin div komt nu wel rechts te staan, maar niet op dezelfde regel:
code:
1
2
| Reveller @ 13-12-2005 Dit vind ik ervan! edit delete |
Wie kan mij vertellen hoe dit wel moet? Ik heb al geprobeerd om .commenthead float:left mee te geven, maar dat werkt ook niet
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."