Het grote "Show je xbox360 setup" topic | |||||
Naar aanleiding van een aanvraag in het Het Grote Xbox 360 Topic heb ik maar een "Show je Xbox360 setup" topic gemaakt. Ik vind het ook wel cool om te zien wat jullie voor setup hebben Een paar basis regeltjes. • Ga niet offtopic, dit is een screenshot draadje en niet een helpdesk/vragen draadje • Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je desktop in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het screenshot alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien. • Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen Dit doe je op de volgende manier: [url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][img]URL_preview_plaatje[/img][/url] | |||||
Als topic starter moet ik natuurlijk ook een pic posten
- Apple Powerbook 12" 1,33 Ghz - Apple BT keyboard - Logitech muis - Logitech Z680 boxen - Playstation Protable - iPod mini 4GB - Palm Tungsten T3 - Nokia 6230 + BT headset - Dell FPW 2405 beeldscherm 1080i BABY!!! - Xbox 360 premium kit + extra wireless controler - Xbox omgebouwd met 160GB HDD Ok, nu zijn jullie aan de beurt. Leg die controler neer en pak je digicam | |||||
Assume there are no rules and it's one big free for all