Afgelopen vrijdag dacht ik maar eens mijn budget systeempje is te upgraden van een Geforce FX5200 naar een 6200, Ging allemaal prima, Kaart in systeem gezet format erover heen. Daarna ff getest in Quake IV gaat prima totdat ik FEAR en CS Source starte, In FEAR zie ik allemaal hele rare figuren alsof alles helemaal vervormd is en bij CS-source kan ik door sommige muren heen kijken en hier zie ik ook allemaal rare strepen op de muur, Ik heb alles geprobeerd wat ik kon bedenken (Andere Chipset drivers Andere Nvidia drivers verschillende instellingen geprobeerd in de bios) maar niks mocht baten, Dus ik bellen naar de computerwinkel en hun zeggen dat dit geen artifacts zijn maar render fouten en dat het aan mijn systeem ligt. Nu vraag ik bij deze wat jullie ervaringen hiermee zijn en of het toch aan mijn systeem kan liggen ik zit nu niet thuis ik zal later anders even wat screenshots posten zodat jullie een beter beeld kunnen krijgen over mijn probleem, Ik heb nog rondgeneusd in de search maar heb hier niks kunnen vinden.
Mijn specs:
Intel Celeron D 2,4 GHZ @ ASROCK Mobo VIA PT880 Chipset
512 MB DDR PC2700
XFX Geforce 6200A Low class model
20 gig hd en 120 gig hd
Mijn specs:
Intel Celeron D 2,4 GHZ @ ASROCK Mobo VIA PT880 Chipset
512 MB DDR PC2700
XFX Geforce 6200A Low class model
20 gig hd en 120 gig hd