Toon posts:

Text ballonetje bij mouse over image

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeden avond,

Ik heb een vraagje! laast zag ik op deze site een hele mooie en leuke manier van mouse over (zie hier de link, ga naar de team pagina en ga met je muis over de aafbeeldingen van de hoofden.

Je zal zien dat er een praatballonetje tevoorschijnt komt waneer je met je muis over de foto gaat. Nu ben ik lang opzoek geweest hoe je dat kunt maken. Op de bovenstaande site is het gemaakt met flash, aangezien ik daar geen verstand van heb zou ik het liver doen met bijv. java.

Ik heb lang gezocht maar kan dus geen oplossing vinden! Is er iemand die een functie weet die dat kan of die er zelf ervarìng mee heeft!

Alvast bedankt,

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Op javascript-fx.com (5 seconden googelen) staan voorbeelden waar je waarschijnlijk mee aan de slag kunt, maar dan moet je wel javascript leren. In java (!=javascript) kan het ongetwijfeld ook, maar dat lijkt me in dit geval nogal overkill.

[ Voor 4% gewijzigd door Charango op 13-12-2005 17:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Charango schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:30:
Op javascript-fx.com (5 seconden googelen) staan voorbeelden waar je waarschijnlijk mee aan de slag kunt, maar dan moet je wel javascript leren. In java (!=javascript) kan het ongetwijfeld ook, maar dat lijkt me in dit geval nogal overkill.
Ik heb op jou link gekeken maar daar staat (volgens mij) niet wat ik bedoel!

Ik denk dat ik hiermee wel een eind moet kunnen komen. Hier maken ze gebruik van de ddrivetip funcite.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 17:52 ]

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Misschien kan dit helpen: Fixed Tooltip script

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Bij een simpele rechtermuisklik zie je dat het een Flash-bestand betreft. Had je eenvoudig zelf kunnen achterhalen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ZeilDude schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:14:
Bij een simpele rechtermuisklik zie je dat het een Flash-bestand betreft. Had je eenvoudig zelf kunnen achterhalen.
Lezen kan anders ook geen kwaad:
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:25:
...Op de bovenstaande site is het gemaakt met flash, aangezien ik daar geen verstand van heb zou ik het liver doen met bijv. java.
En voor de TS: voila -> 4e hit, effe lezen en dan kom je hier uit...

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 13-12-2005 18:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
RobIII schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:15:
[...]

Lezen kan anders ook geen kwaad:

[...]

En voor de TS: voila -> 4e hit, effe lezen en dan kom je hier uit...
Excuses, heb daar overheen gelezen.
Pagina: 1